Ste se kdaj vprašali, zakaj je hamburger na oglasnem panoju videti lepši, okusnejši in večji kot v resnici? Odgovor na to ima vodja marketinga v kanadskem McDonald'su, Hope Bagozzi. Ta je naredila primerjavo med navadnim hamburgerjem in tistim, ki služi kot model za reklamo. "Razlike v bistvu ni, sestavine so povsem enake, le da pripravi hamburgerja za oglas namenimo veliko več časa," je povedala Hope in dodala, da jim pri tem pomaga tako imenovani stilist za hrano, ki sestavine postavi tako, da so na fotografiji dobro vidne. Posebno pozornost namenijo siru, ki ga dodatno stopijo, da je videti še bolj mamljiv, za piko na i pa kečap vbrizgavajo z brizgo. Za končni izdelek poskrbi fotošop, ki skrije vse napake in poudari barve.
Bagozzijeva se v prispevku najprej odpravi v McDonald's po hamburger, nato pa ga odnese k stilistu, da bi naredila primerjavo. V zgornjem videu preverite, kako se navaden hamburger razlikuje od modela za fotografiranje.
70
ogledov
Kako McDonald's polepša hamburgerje
Medtem ko je za pripravo navadnega McDonald'sovega hamburgerja potrebnih le nekaj minut, priprava hamburgerja, ki ga bodo uporabili v reklami, vzame precej več časa. Za to skrbi stilist za hrano.