Magazin > Lepota & telo
80 ogledov

Ko se retuširanje hudo zalomi

Target
1/2
Target
Grafični oblikovalci pri znamki Target so pri retuširanju manekenki izbrisali del roke in mednožja.

Ameriška znamka Target se je znašla na udaru kritik, saj je v svoji spletni trgovini objavila fotografije manekenke, ki ji manjkata del roke in del bikinija. Stranke so nad površnim retuširanjem seveda zgrožene in so se že pritožile. Pravijo, naj svoje delo, če fotografijo že morajo uničiti s Photoshopom, vsaj dobro opravijo. "Hej, Target, kaj pa če bi preverili, kakšne fotografije objavljate? Tukaj je očitno nekaj hudo narobe," se je razjezil neki uporabnik na Twitterju. 

Znamka se je na obtožbe že odzvala in sporočila, da so sporne fotografije odstranili. "Šlo je za nesrečno napako, za kar se vsem opravičujemo," je za časnik Daily News povedal tiskovni predstavnik Targeta. Na njihovo žalost pa so jih prehiteli posnetki strani, ki so že zakrožili po družbenih omrežjih, in kritike še kar dežujejo. "Vaše veščine retuširanja so grozne," je nekdo zapisal na Twitterju.

Sicer pa se mora znamka redno otepati kritik; nazadnje je javnost ujezila januarja, ko je obleko za močnejše oglaševala s fotografijo nosečnice.

Komentarjev 2
  • Trovlak 15:25 12.marec 2014.

    To tako mora bit. Vsak retušer ima svoj slog.