Magazin > Lepota & telo
36 ogledov

Natančni Bailey za Burberry

Burberry, pomlad/poletje 2010
1/10
Žurnal24 main
Christopher Bailey s svojim čutom za detajle, spoštovanjem do tradicije in večno zagnanostjo vodi eno najprestižnejših modnih znamk Burberry.

Kreativni direktor za Burberry je oblikovalec Christopher Bailey, ki za britansko znamko skrbi od leta 2001. Bailey je študij modnega oblikovanja končal v Londonu in kasneje delal v New Yorku pri Donni Karan. Zatem ga je Tom Ford zaposlil kot oblikovalca ženskih oblačil za Gucci, kjer je bil kar pet let. Ko se je odločil, da bo zapustil to veliko modno hišo, so mu vsi govorili, da je nor. "A glas v meni mi je govoril, da je čas za naslednji korak," je povedal Baily. Njegov naslednji korak je bil legendarni Burberry, kjer je še danes.

Poslušati svoje srce je najboljša lekcija, ki se jo je Baily naučil v življenju.

Za vedno trenč
Pri Burberryju je Baily odgovoren za vodenje vseh linij, celostno podobo znamke in oglaševalskih kampanj. Njegovo ostro oko za jasne in čiste linije ter talent za spretne inovacije pri šivanju sta ključna za uspešnost moških in ženskih kolekcij. Znan je po tem, da se poglobi v najmanjše detajle. Baily oblikuje s spoštovanjem do Burberryjeve zgodovine, ki sega v leto 1856, ko je bila znamka ustanovljena. Ne skriva navdušenja nad Burberryjevim trenčem, ki ga vključuje v vsakoletno kolekcijo. "Seveda ni kreacija, ki sem jo sam ustvaril, a je neverjeten kos. Popolnoma primeren za oba spola, zajema vse generacijske skupine in navdihuje številne ljudi in oblikovalce," je o trenču dejal Baily.

Pri njegovem delu mu je najbolj pomembno, da ga ne dolgočasi. "Dolgočasja me je strah. Če bi v nekem trenutku začutil, da me moje delo dolgočasi, bi ga takoj končal," pravi Baily, ki ga navdihujejo arhitektura, oblikovanje, umetnost, ljudje in hrana. "Zame je navdih prav to, da imaš oči odprte in nikoli ne postaneš prenasičen," meni oblikovalec. Burberryjevo kolekcijo za letošnje poletje si oglejte v galeriji.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.