Čeprav Združene države zaznavajo 33 odstotkov najstniških nosečnosti manj, so v Chicagu nezaželene nosečnosti med najstniki v porastu. Ker lokalne oblasti ne vedo več, kako najstnike učinkovito opozarjati na ta problem in na pomembnost zaščite, so se odločili za oglasno kampanjo, ki je šokirala mesto.
Z reklamnih panojev gledajo dečki z nosečniškimi trebuhi s pripisom: "Nepričakovano? Večina najstniških nosečnosti je takšnih." Ali je namen dosežen, bodo pokazali meseci in leta, a odgovorni za reklamno kampanjo že opažajo, da se je javnost zdramila – prebivalci so nad oglasi šokirani, sproženih je bilo že nekaj javnih razprav. Kljub polemikam o primernosti pa so si zdravstvene službe enotne – oglasov ne bodo umaknili vse do izteka oglasne kampanje.
S podobnimi oglasnimi kampanjami so v mestih Milwaukee in Wisconsin najstniške nosečnosti zmanjšali za deset odstotkov, na kar močno upajo tudi v Chicagu. V sklopu kampanje, ki bo potekala en mesec, bodo najstnikom na voljo brezplačni kondomi in informacije o varni spolnosti in nezaželeni nosečnosti.
Da bi nato na žurnal24 brali: "Šokantni bralec zgrožen nad novo oglaševalsko kampanjo" ?
Bravo, Chicago!Veljalo bi razmisliti, ali bi podoben prijem vžgal tudi v našem kulturnem okolju.