Večina žensk za nepoznavanje konfekcijskih številk krivi različne proizvajalce, nekatere pa si premajhna oblačila kupijo namenoma.
Več kot 48 odstotkov žensk si je vsaj enkrat v življenju kupilo premajhno oblačilo – nekatere zato, da bi shujšale, druge pa zaradi nepoznavanja svoje velikosti, je pokazala britanska raziskava, ki jo je izvedlo podjetje Bluebella. V raziskavi je sodelovalo nekaj več kot tisoč žensk.
Različne mere
Izsledki raziskave so pokazali, da ima povprečna ženska v svoji garderobni omari različne velikosti oblačil, saj že nekaj pridobljenih ali izgubljenih kilogramov pomeni, da je treba zamenjati velikostno številko. Več kot 80 odstotkov sodelujočih žensk je dejalo, da bi bilo številke smiselno poenotiti. 38 odstotkov žensk ne bi nikoli priznalo, da so morale zaradi pridobljenih kilogramov poseči po večji velikosti oblačil, so še pokazali rezultati. "Ženske pri oblačilih raje posegajo po manjših številkah, čeprav to ni zagotovilo, da bodo videti bolje," je dejala avtorica raziskave Emily Bendell.
Konfekcijske številke se ne razlikujejo samo med državami, ampak tudi med proizvajalci, zato so lahko potrošnice ob poplavi najrazličnejših velikostnih sistemov upravičeno zmedene. Zgodi se denimo, da jim je nekje prav številka 36, spet drugje pa 40, piše Daily Mail.
Podobno tudi pri nas
Pri nas se za oblačilne izdelke uporabljajo konfekcijske velikosti, ki so v uporabi na trgu Evropske unije. Vendar pa se konfekcijske številke med seboj razlikujejo: evropske od ameriških, nemške od italijanskih ter francoskih in podobno. Ponekod uporabljajo črke (XS, S, M, L, XL, XXL ...), drugje številke, razlagajo na Zvezi potrošnikov Slovenije. Zato ni nič nenavadnega, da tudi pri nas prihaja do zmede.