Slavni ljudje z izdelki vplivajo na ženske možgane. Čevlje na nogah Heidi Klum bodo zaznali drugače kot čevlje navadne smrtnice. Tudi možgani tistih žensk, ki niso modne navdušenke.
V čevljih slavnih
Raziskovalci z nizozemske univerze Erasmus University Rotterdam so skenirali možgane 24 žensk, medtem ko so si ogledovale 40 fotografij žensk z enakimi čevlji. Na nekaterih fotografijah so jih nosile slavne osebe, na drugih pa enako privlačne običajne smrtnice. Ko so testiranke pogledale fotografije čevljev, v katerih so bile noge slavnih, so naprave zaznale povečano delovanje v delu možganov, ki je odgovoren za čustvo naklonjenosti, pri fotografijah z neslavnimi pa ga sploh ni bilo. To delovanje povezuje slavno osebo z izdelkom in se ga da tudi spet hitro priklicati.
Oglaševalci vedo
V nasprotju s pričakovanji se število žensk, ki bi takoj kupile enake čevlje, kot jih je imela oseba na fotografiji, glede na slavne in neslavne ni razlikovalo. Raziskovalci pa so poudarili, da je vpliv dolgotrajen in se ne kaže v trenutni potrebi po nakupovanju – oglaševalci vedo, kaj delajo, pravijo raziskovalci. Če torej želite vplivati na muhaste ženske možgane, prepričajte slavno osebo, da se sprehodi v vaših čevljih.