V moški modi vidi izziv
A Greguričeva se je raje posvetila kreiranju. Za razliko od ostalih slovenskih oblikovalk pa njen fokus ne leži na ženski, ampak na moški modi. "Za moške je fascinantno delati, ker je zelo malo oblikovalcev, ki se ukvarjajo le z moško modo. Moram sicer priznati, da je bilo sodelovanje s Karlom Michaelom prelomnica na moji poklicni poti. Ker je živel v Veliki Britaniji in ga nisem imela možnosti pomeriti, sem se morala v moško modo in v vsak detajl poglobiti. Prostora za napake ni bilo. Vse je moralo biti ob dostavi oblačil popolno, in to mi je tudi uspelo. Po tej izkušnji sem ugotovila, da delo na daljavo sploh ni nek 'bav bav'."
Moška moda s pridihom ženstvenosti
Po besedah naše sogovornice kreiranje moške mode nikakor ni enostavneje od oblikovanja ženskih oblačil, je pa bolj zabavno. "Pri moških lahko več eksperimentiraš. Skorajda samoumevno je, da boš za ekstravagantnejša ženska oblačila uporabil bleščice ali perle. Tega pri moških nisi vajen, zato moško modo rada pokombiniram z ženskimi elementi in tako dosežem večji učinek presenečenja. Žene me namreč želja po premikanju meja. Rada delam izven kalupov sprejetega.“
Tudi prihod tako imenovanega "uličnega stila“ je pripomogel k temu, da je svet mode bolj odprt za eksperimentiranje. "Znano je, da mora biti v vsaki ženski omari mala črna obleka, v vsaki moški omari pa klasična moška obleka. S prihodom uličnega stila pa se je pot k eksperimentiranju še bolj odprla. Sedaj je na primer dovoljeno moško obleko pokombinirati s supergami. Še večji vtis lahko narediš, če moškega oblečeš v oblačila živih barv in v čipke. Takšne stvari me zanimajo,“ pravi Greguričeva, ki navdih najpogosteje najde na ulici. "Navdih ponavadi dobim, ko vidim človeka, ki me fascinira, in bi ga zato želela obleči.“
Spomladi nova kolekcija
Greguričeva je pred kratkim predstavila svojo prvo kolekcijo, za katero je izbrala tri vrste blaga. "Hlače so narejene iz 100-odsotnega bombaža, jakna je iz umetnega usnja in ima unikatno podlogo, pulover pa je iz jerseya.“ Tokrat je delala z mladim fotomodelom Renejem Mattom Peternelom, obrazom modne znamke za očala Lignum, v preteklosti pa je z njo sodeloval že Marko Degenek, eden najuspešnejših slovenskih manekenov. V njenih kreacijah pa se pojavlja tudi vse več znanih Slovencev. Med drugim je že oblekla Jakoba Kapusa, pevko Chatte Noire Tino Veselinovič, Jureta Milavca in pevko Ksenijo Rebeko.
Greguričeva pa ne počiva, saj namerava spomladi predstaviti novo kolekcijo, in sicer v zlato-črni barvi.