Magazin
67 ogledov

"Nezvestoba kondome dobro prodaja"

Durex Bralka
Se vam je že zgodilo, da ste stali pred zeleno, ker ste zasanjano zrli v hudo seksi dekle, ki se vam je smehljalo z oglasnega panoja?

Naši sosedi so se tega lotili malce drugače in namesto dolgih nog in bujnega oprsja na cesto postavili poredno Rdečo Kapico, ki nagovarja s sloganom 'Čuvaj se šumice i vuka brez gumice'' (Pazi se gozdička in volka brez gumice). 

"Pričujoči oglas že na prvi pogled precej odstopa od globalnega pozicioniranja blagovne znamke Durex, ki na večini tržišč po novem nastopa s sloganom Love Sex. Durex se želi v glavah potrošnikov namreč premakniti od zgolj zaščite pred spolno prenosljivimi boleznimi na področje celovitega in sproščenega doživetja spolnosti, zato uporabnikom poleg kondomov ponuja serijo inovativnih izdelkov in pripomočkov za bolj polno spolno življenje. Tega pa v pričujočem oglasu ni mogoče zaznati, saj hitro opazimo, da so se avtorji oglasa želeli poigrati s parafrazo znamenitega slogana Intel Inside znanega proizvajalca računalniških čipov, kar bi lahko v kontekstu kreativne svobode bila čisto simpatična domislica, če le ne bi hodila po tanki meji kršenja avtorskih pravic in bila hkrati v konfliktu s siceršnjim globalnim pozicioniranjem blagovne znamke," o oglasu, katerega fotografijo nam je z okolice zagreba poslala naša bralka, pravi kreativni direktor agencije Pristop Aljoša Bagola.

Ogleševalci so s simpatičnim sloganom in likom zagotovo domiselno nagovorili svojo ciljno občinstvo - mlade, s čimer se strinja tudi Bagola: "Nadaljnje dejstvo, da glavno besedilo oglasa, ki dovtipsko govori o gozdičku in volku brez elastike, pripada znameniti hrvaški hip-hop skupini Bolesna braća, nam pa tako ustvari vtis, da je komunikacijo najbrž naročil lokalni distributer Durex-a. Tako je oglas, ki sicer čisto relevantno urbanizira in seksualizira pravljično mitologijo s poredno Rdečo kapico, za mlade na Hrvaškem zagotovo domiselna in privlačna komunikacija, za oglaševalske strokovnjake pa zgolj zgovoren dokaz nezvestobe globalni strategiji. A - če se pošalim - nezvestoba kondome dobro prodaja."

 

Komentarjev 2
  • erikkk 15:47 28.oktober 2012.

    Resnica je še hujša od tega oglasa ...

  • Oseba_ 14:53 28.oktober 2012.

    "Nezvestoba kondome dobro prodaja " ???? KATASTROFALEN naslov članka. Podn.