Vplivnostni marketing je v zadnjih letih doživel izjemno rast, pri čemer njegova uspešnost izhaja iz kakovosti odnosov, ki jih vplivneži gradijo s svojo skupnostjo. Tudi v Sloveniji število ustvarjalcev vsebin narašča, zato so na oglaševalski agenciji Futura zasnovali raziskavo o odnosu med sledilci in vplivneži na družbenih omrežjih, v sklopu katere je nastala tudi lestvica najbolj prepoznavnih domačih imen.
Preprosto vprašanje "Katere vplivneže redno spremljate?" so zastavili 395 rednim uporabnikom družbenih omrežij, vsak anketiranec pa je lahko navedel do pet imen. Skupaj se jih je nabralo več kot 450, kar nazorno kaže, kako pestra in razdrobljena je danes slovenska scena spletnih ustvarjalcev.
Lestvica: Top 20 vplivnežev, ki so najbolj pritegnili pozornost
1. Petra Parovel
2. Lepa Afna
3. Teja Jugovic
4. Patricia Pangeršič
5. David Zupančič
6. Indira Ekić
7. Bit Sever
8. Katarina Benček
9. Tamara Lampe
10. Aleksandar Repić
11. Ana Debevc Prašnikar
12. Lara Nastran
13. Jernej Ogrin
14. Tika Hribar
15. Ciril Komotar
16. Jani Jugovic
17. Ajda Sitar
18. Anja Širovnik
19. Vita Starman
20. Robert Roškar
"Gre za ustvarjalce vsebin, ki so se posameznikom najbolj zasidrali v spomin, zelo verjetno zato, ker so njihovim vsebinam najbolj izpostavljeni. Lestvica je koristen vpogled v to, kdo ima največjo pozornost slovenske javnosti, ni pa avtomatičen seznam priporočenih vplivnežev. To bi bil bolj verjetno seznam vseh 450 imen, ki so se pojavila v raziskavi," je poudarila dr. Branka Bizjak Zabukovec, direktorica vsebinskega marketinga na Futuri, ki je raziskavo opravila v sklopu doktorske disertacije o 'Insta odnosu' – to je odnosu med sledilci in vplivneži na družbenih omrežjih.