Magazin
34 ogledov

Otrok naj pleše

Zaplešite skupaj tudi v dnevni sobi. Žurnal24 main
Otrokom ples predstavlja prijetno rekreacijo ob glasbi, pri čemer mali nadobudneži sprostijo svojo odvečno energijo in se družijo.

Predšolski otroci so zelo neposredni, ustvarjalni, radovedni in lahko vodljivi v primerjavi z osnovnošolskimi. Otrok s plesom razvija psihomotorične sposobnosti, bogati sposobnost zaznavanja in dojemanja okolja, pojmov, odnosov, se čustveno bogati in sprošča, intelektualno bistri in samopotrjuje.

Namen
Namen sodobnoplesnega šolanja je izobraževati širšo populacijo otrok v smeri ustvarjalnega načina gibalnega izražanja in nadarjene posameznike usmerjati v umetniški ples. Področje sodobnega plesa se ukvarja z otrokom kot osebnostjo in ne kot s strojem, ki naj bi ponavljal naučene gibalne vzorce brez lastnega odnosa.

Socializacija
S sociološkega vidika druženje na plesnih uricah pomaga pri socializaciji. Otrok bo na tovrstnih uricah:

  • spoznal nove prijatelje,
  • spoznal učitelje,
  • se naučil sodelovanja v skupini,
  • se naučil pomagati prijatelju,
  • skozi ples bo izrazil svoja čustva,
  • naučil se bo osnovnega bontona.

Samozavest
Otroci in tudi najstniki se skozi ples naučijo nastopanja in si s tem krepijo samozavest. Otroci se lahko skozi ples poistovetijo z glasbenimi idoli iz videospotov in tako postanejo zvezde v svoji sobi ob primerni glasbi tudi sami.

Motorične sposobnosti
Z vidika motoričnih sposobnosti ples pozitivno vpliva na pridobivanje koordinacije, ravnotežja, gibljivosti in ne nazadnje tudi moči. Res je, da so nekatere motorične sposobnosti v veliki meri prirojene, a s primerno vadbo v določenem starostnem obdobju se raven teh sposobnosti lahko močno izboljša. In če to počnejo v prijetni družbi, ''zapakirano'' s koreografijo na prijetno glasbo, je vse skupaj toliko prijetneje.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.