Otrokom ples predstavlja prijetno rekreacijo ob glasbi, pri čemer mali nadobudneži sprostijo svojo odvečno energijo in se družijo.
Predšolski otroci so zelo neposredni, ustvarjalni, radovedni in lahko vodljivi v primerjavi z
osnovnošolskimi. Otrok s plesom razvija psihomotorične sposobnosti, bogati sposobnost zaznavanja in
dojemanja okolja, pojmov, odnosov, se čustveno bogati in sprošča, intelektualno bistri in
samopotrjuje.
Namen
Namen sodobnoplesnega šolanja je izobraževati širšo populacijo otrok v smeri ustvarjalnega
načina gibalnega izražanja in nadarjene posameznike usmerjati v umetniški ples. Področje sodobnega
plesa se ukvarja z otrokom kot osebnostjo in ne kot s strojem, ki naj bi ponavljal naučene gibalne
vzorce brez lastnega odnosa.
Socializacija
S sociološkega vidika druženje na plesnih uricah pomaga pri socializaciji. Otrok bo na
tovrstnih uricah:
- spoznal nove prijatelje,
- spoznal učitelje,
- se naučil sodelovanja v skupini,
- se naučil pomagati prijatelju,
- skozi ples bo izrazil svoja čustva,
- naučil se bo osnovnega bontona.
Samozavest
Otroci in tudi najstniki se skozi ples naučijo nastopanja in si s tem krepijo samozavest. Otroci se lahko skozi ples poistovetijo z glasbenimi idoli iz videospotov in tako postanejo zvezde v svoji sobi ob primerni glasbi tudi sami.
Motorične sposobnosti
Z vidika motoričnih sposobnosti ples pozitivno vpliva na pridobivanje koordinacije, ravnotežja, gibljivosti in ne nazadnje tudi moči. Res je, da so nekatere motorične sposobnosti v veliki meri prirojene, a s primerno vadbo v določenem starostnem obdobju se raven teh sposobnosti lahko močno izboljša. In če to počnejo v prijetni družbi, ''zapakirano'' s koreografijo na prijetno glasbo, je vse skupaj toliko prijetneje.