Magazin
19 ogledov

Podjetni oddih od dela

Delovno rutino lahko uspešno razbijete z dejavnostmi, ki s službo nimajo nič sku Žurnal24 main
Za kratek organiziran izlet, ki izboljša odnose med zaposlenimi, se odloča vedno več podjetij.
Najraje med tednom. "Timbilding naj bo organiziran med tednom, saj izkušnje kažejo, da je tako udeležba bistveno višja, kot če je organiziran na dela proste dni," pravi Topolnikova. "Obenem to pomeni, da zaposleni timbilding dojemajo kot dobrodošlo osvežitev delavnika, saj ne posega v njihov prosti čas konec tedna oziroma njihovo zasebnost," dodaja.

"Recesija se sicer pozna, toda število podjetij, ki prepoznavajo pomembnost timbildinga, v zadnjih letih kljub temu vztrajno narašča," pravi Elizabeta Topolnik iz agencije Top, ki je ena izmed vse več ponudnikov tovrstnega oddiha pri nas. Že nekaj ur organizirano preživetega prostega časa v družbi sodelavcev lahko po njenem mnenju občutno pripomore k izboljšanju delovnega vzdušja, odnosov med sodelavci in uspešnosti podjetja.

Največ spomladi in jeseni
Povpraševanje po timbildingu je največje spomladi in jeseni, ko v večini podjetij ni dopustov, obenem pa vreme dopušča dejavnosti v naravi. Te so še posebno sproščajoče. "Zabava mora biti obvezen del timbildinga, saj je tekmovalnosti in napetega vzdušja več kot preveč že v službi," poudarja Topolnikova.

Po navodilih psihologa. Celoten program timbildinga, tudi naloge in igre, ki se jih udeležujejo zaposleni, je sestavljen ob pomoči psihologov, ki so v nekaterih primerih pri izvajanju programa tudi osebno navzoči.

Od 20 evrov na dan
Stroški timbildinga za podjetja se gibljejo od 20 do 35 evrov na dan na osebo (agencija Top) oziroma od 1.400 do 1.500 evrov na dan za skupino od 15 do 18 udeležencev (agencija Creatoor). Cene so okvirne in se lahko zelo
spreminjajo, saj je končni znesek odvisen od želja podjetja. Ponudniki storitev imajo namreč fleksibilno zastavljen program, saj so tudi zahteve podjetij različne.

Ponovite ga
"En sam timbilding ne more narediti veliko, za korenite in dolgoročne spremembe je treba izvesti dva na leto, če je možno, pa še več," pravi Klemen Sušnik iz agencije Creatoor. Doseženo je namreč treba vzdrževati, zato je najbolje, da tovrstna dejavnost postane rutina in je na urniku čim pogosteje. Bolje je, da se podjetje odloči za več krajših kot samo za en obsežnejši program.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.