S komercializacijo valentinovega se kljub krizi vsako leto zapravi več denarja, za letošnje leto pa strokovnjaki ocenjujejo, da bo potrošnja v primerjavi z lanskim letom narasla kar za okoli osem odstotkov. Najpogostejše darilo so še vedno rože, sledijo čestitke, sladke dobrote in nakit. Raziskava, ki so jo pri American Express naredili med dva tisoč naključno izbranimi, pa je pokazala, da naj bi posameznik za valentinovo darilo povprečno zapravil več kot 130 evrov, poroča Reuters. Kriza se zaljubljenih Američanov očitno še ni dotaknila.
Kdo plača večerjo?
Skoraj polovica sodelujočih v raziskavi bo valentinov večer preživela v restavraciji, kar je sedem odstotkov več kot lani. In kdo bo plačal večerjo? Pravilo, da je to naloga moških, ne velja več. Okoli 40 odstotkov žensk namreč meni, da mora večerjo plačati tisti, ki jo organizira, 14 odstotkov jih meni, da naj bi vsak plačal svoj delež, večina neporočenih moških pa meni, da je plačevanje večerij njihova naloga.
Večer zarok
Z zaročnim prstanom naj bi svoje drage razveselilo kar štiri milijone Američanov, od tega okoli 30 odstotkov na romantičnem vikendu ali potovanju. Malo manj kot 50 odstotkov jih je za zaročni prstan pripravljenih odšteti od 750 do 3.700 evrov, okoli 22 odstotkov moških za prstan ne bo odštelo več kot 1.400 evrov, pet odstotkov pa je takšnih, ki bodo svoje bodoče neveste okrasili s prstanom, dražjim od 7.500 evrov.