Magazin
37 ogledov

Trije bavarski X-i

bmw x6 Žurnal24 main
BMW bo v prihodnjih treh letih trgu ponudil tri nova vozila 4x4, X6 crossover kupe, minija 4x4 in X1.

Čeprav smo o BMW-jevih načrtih pred kratkim že pisali, pa so se predstavniki tovarne v Veliki Britaniji med srečanjem z novinarji nekoliko bolj razgovorili in k svojim velikopoteznim načrtom dodali nekaj pomembnih podrobnosti.

X6, katerega koncept je bil prvič predstavljen na septembrskem salonu v Frankfurtu, bo na prodaj kot prvi, in sicer že prihodnje leto, je pojasnilo vodstvo proizvajalca. Nekje v letu 2009 bomo videli prihod minija 4x4, o katerem se v avtomobilski javnosti že veliko govori in ki bo dodatno razširil paleto Minijevih vozil. Štirikolesni pogon bodo zanj razvili pri Getragu.

X1 bo na trg prišel kot zadnji, leta 2010. Čeprav to še ni uradno potrjeno, bo verjetno postavljen na šasijo sedanje serije 1, zato ga bodo verjetno gnali štiri- in šestvaljni motorji, ki poganjajo omenjeno serijo.

Takole naj bi bil videti obraz novega CS, največjega bavarskega modela.

 
Leta 2012 novi bavarski zastavonoša
Pri BMW-ju so potrdili še, da bo koncept velike limuzine CS gran turismo v naslednjih petih letih postal serijski projekt. Luksuzna limuzina se bo uvrščala nad sedanjo serijo 7 in bo tako postala novi zastavonoša Bavarcev. Poganjali jo bodo osem- in dvanajstvaljni motorji, zanjo pa bo treba odšteti okoli 120.000 evrov. Še en BMW-jev izdelek pa bo v končni obliki narejen do leta 2012.

Govora je bilo tudi o modelu V7, konceptu luksuznega modela crossover SUV, ki s fotografijami avtomobilskih vohunov prek spleta že nekaj časa buri domišljijo ljubiteljev belega propelerčka. Njegove "progresivno-aktivne" oblike naj bi povzelo vozilo, ki pa v serijsko proizvodnjo ne bo prišlo pred letom 2012.

Šibek dolar tali dobiček
BMW se sicer te dni ubada z ne preveč rožnatimi rezultati iz poslovanja. Njegov dobiček pred obdavčitvijo se je v tretji četrtini letošnjega leta sicer povečal za 6,3 odstotka v primerjavi z letom poprej, in sicer na 765 milijonov evrov, a je to kljub veliki rasti prodaje vseeno manj, kot so pričakovali analitiki, zato je vrednost delnic podjetja precej padla. Na poslovne rezultate je v prvi vrsti vplival šibek dolar. Gospodarsko stanje prek Atlantika je za BMW še kako pomembno, saj so ZDA s 25 odstotki največji trg njegovih vozil.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.