Na koncu leta smo. Kako bi ocenili svoje letošnje delo oziroma preteklih 11 mesecev?
Letošnje leto je bilo najbolj delovno leto do zdaj. Ustvaril sem svoj debitantski album, ki sem ga naredil v sodelovanju z DJ Umekom. Album je nemudoma zavzel prvo mesto na eni izmed najpopularnejših spletnih trgovin Beatport. Poleg producentskega dela pa sem letos kot didžej nastopal prvič tudi na Nizozemskem, v Franciji, Izraelu, Ukrajini, Italiji, Srbiji, Avstriji in še bi lahko našteval.
Vaš set je bilo avgusta mogoče poslušati tudi na Ultra Music Festival Radiu. V čem se tak nastop razlikuje od nastopa v klubu?
Ko snemaš DJ-set za radijske oddaje, se to poplnoma razlikuje od DJ-seta, ki ga izvajaš v živo v klubu. Pri radijskem nastopu nimaš pred sabo večtisočglave množice, ki ti daje prav poseben občutek pri izbiranju komadov, ki jih vključiš v svoj nastop. Osebno dam zelo veliko na počutje in odziv množice, ki jo zabavam tisto noč, tako da se jim poskušam prilagajati, kolikor se le da. Saj se v končni fazi ljudje pridejo zabavat v klub, ne pa da jim didžej glasbo, ki je občinstvo tisto noč noče poslušati, tam vsiljuje.
Ko sva ravno pri nastopih. Za seboj jih imate kar nekaj v tujini, pa tudi pri nas. V čem se publika razlikuje?
Publika je v vsaki državi različna, oziroma če ne bi bila različna, bi bilo res dolgočasno in prelahko. Tako pa se moraš prilagajati publiki v vsaki državi po svoje in to se mi zdi super izziv za didžeja.
Kako pa se ji prilagodite?
Veliko vlogo tu ima tudi dolžina DJ-seta, saj ta kar drastično vpliva na zgradbo mojega seta. Če vrtim eno uro, pomeni, da moram svoje delo zelo hitro opraviti po svojih najboljših močeh. Če pa vrtim tri ure ali več, pa, kar mi je boljše, lahko zgradim neko prav posebno glasbeno potovanje. To pomeni, da lahko tudi eksperimentiram z malce drugačnimi žanri, ki služijo kot mala presenečenja. Ponavadi pa že po prvih treh komadih vem, kako si bom približno zastavil preostanek seta, kar pa se lahko vmes tudi spremeni, ker je vse odvisno od vzdušja in počutja publike, na katero se mora potem didžej tudi dobro odzvati.
Mimo sodelovanja s Tiëstom seveda ne moreva. Kako ste pravzaprav prišli v stik z njim?
Pred dvema letoma je prvič slišal moj komad Kenta, ki ga je navdušil do te mere, da ga je poleg singel izdaje vključil tudi v svojo zelo popularno kompilacijo In Search Of Sunrise. Nekaj mesecev pozneje pa sem mu predstavil tudi svoj remiks skladbe I Love The Sunshine, ki ga je vključeval v svoj DJ-repertoar kot začetni komad na vsakem svojem nastopu vso poletno sezono v letu 2009.
In kakšni so bili občutki, ko ste ga navdušili s skladbo Kenta?
Občutki so bili fenomenalni, seveda. Nastopati ob boku tako priznanega didžeja, kot je Tiësto, je bilo zame res nekaj posebnega.
Sodelujete tudi z DJ Umekom, očetom slovenske elektronske glasbe. Česa ste se od njega naučili?
DJ Umek mi je bil v veliko pomoč na začetku moje kariere, saj mi je ogromno svetoval, ko sem imel opravka s svetovno znanimi založbami, kot je bila recimo založba DJ Tiësta, ki so hotele odkupiti moje komade. Z Umkom sva veliko časa preživljala skupaj v studiu, kjer me je naučil veliko novih producentskih trikov, in skupaj sva nato ustvarila kar nekaj odmevnih komadov, kot na primer Army Of Two, ki sva ga izdala na založbi Armina van Buurena.
Je kdaj zaradi nestrinjanja pri glasbenem sodelovanju prišlo do morebitnih konfliktov?
Za zdaj še nisva imela takšnih težav, da jih ne bi bilo mogoče rešiti. Res je, da ko delaš še z nekom isti projekt, moraš biti zelo odprt do novih in drugačnih mnenj, saj je le tako mogoče izpeljati projekt uspešno.
V tujini so vas oklicali za slovenskega Mozarta. Kdo bi bil po vašem mnenju slovenski Beethoven?
Kdo bi po mojem mnenju bil slovenski Beethoven, ne vem, želim pa si, da bi Slovenija v prihodnosti imela čim več dobrih producentov in didžejev, ki bodo uspešni tudi v tujini.
Zagotovo ste že razmišljali, kaj vse bi lahko prineslo prihodnje leto. Imate v načrtu kakšen nov izziv, morda novoletno glasbeno zaobljubo?
V načrtu imam seveda še naprej izdajati uspešne komade in biti vse bolj dejaven v širjenju meja elektronske glasbe.
Kako boste v petek na premierni različici dogodka Tonight with Beltek poskrbeli, da bo na plesišču res pravi cirkus?
Za ta dogodek pripravljam prav poseben večurni nastop, ki bo tokrat vseboval tudi starejšo klubsko glasbo za nostalgike, obenem pa tudi novejšo glasbo. Da pa bo večer res pravi cirkus, bom poskrbel s super premiero svojega novega komada Party Voice.