Magazin > VIP
4904 ogledov

Filip Flisar preprečil katastrofo!

Goni Pony
1/5
Red Bull
Naš nekdanji vrhunski športnik je še vedno v formi in to kakšni!

V soboto se je v Kranjski Gori odvila že deseta dirka z legendarnimi dvajsetpalčnimi kolesi Pony, na naš najvišji cestni prelaz , s sloganom Požen hudiča na vrh Vršiča, ki jo organizira Red Bull. Rekordna udeležba in sreča z vremenom je na retro dogodek na sončni strani Alp privabila več kot 1600 udeležencev, med njimi tudi Filipa Flisarja, ki je že vrsto let obraz Red Bulla.

Filip pa tokrat ni bil le med organizatorji, ampak je dogodek tako rekoč rešil. Ob vznožju trase, pri jezeru Jasna, so bili tekmovalci še v zelo strjeni koloni, ko je eden izmed njih izgubil sončna očala, ki so pristala na progi in skoraj povzročila, da bi nekateri popadali s koles. V trenutku, ko so se krmila že tresla in ponyji vijugali, pa je dogodek z elegantnim manevrom rešil prav Flisar, ko je kar med vožnjo pobral izgubljena sončna očala in sotekmovalce rešil pred padci. S tem je dokazal, da je kljub zaključku profesionalne športne kariere še vedno v odlični formi in ima zavidljive reflekse, ki v krizi ne zatajijo.

Za Žurnal24 je povedal, da v tako vrhunski kondiciji, kot je bil v času profesionalne sicer ni več, še vedno pa jo ima dovolj, da je prispel na Vršič in vmes zabaval kolesarje. "Še vedno sem v gibanju, najraje prav na kolesu, pa tudi na treningih. Čeprav ne tekmujem več, ostajam s smučanjem povezan preko različnih projektov," pravi Filip, ki na tokratni Goni Pony tekmi ni tekmoval na čas. "Moja naloga je bila, da zabavam ljudi, da skrbim za dobro vzdušje, to se je od mene kot organizatorja pričakovalo. Do Vršiča sem tako porabil dve uri, a to brez matranja. Ne rabim se več naprezati, dovolj sem v življenju tekmoval," je še dodal.

Nekdanji svetovni prvak v smučarskem krosu pa se po zaključeni karieri loteva tudi poslovnih izzivov. Tako je lansko leto ustanovil družbo Pohorska šunka, ki trži mesnino pod istoimensko blagovno znamko. Flisar je namreč svoje športne noge med kariero ljubkovalno imenoval "pohorske šunke". Šunka, težka 1,25 kilograma ali 2,5 kilograma, je začinjena s tipičnimi pohorskimi začimbami in prekajena z bukovimi drvmi. Vse meso je po zagotovilih Flisarja slovenskega porekla, na spletni strani Pohorske šunke pa zagotavljajo, da je dobrobit živali absolutna prioriteta pri dobavah mesa.

Ime blagovne znamke je Flisar izbral na podlagi svoje izjave v avstrijskem Kreischbergu leta 2015, ko je postal svetovni prvak v smučarskem krosu. Po prihodu v cilj ga je novinarka vprašala, kako mu je uspelo v zadnjih metrih proge prehiteti sotekmovalce in s tretjega mesta skočiti na prvo, pa ji je odgovoril: "Pohorske šunke so zašpanale na kuclih in to je to, ne." 

Komentarjev 3
  • Ender3 13:37 04.junij 2024.

    Kako, prav on je čista katastrofa. Vedno so ga bila polna usta..

Sorodne novice