Swinsonova, ki se že dalj časa bori proti nerealističnim fotografijam žensk v oglasih, se je na oglaševalski zbornici namreč pritožila, ker sta zvezdnici v kampanji preveč zretuširani. Zbornica je nato res odločila, da so oglaševalci kršili oglaševalske standarde. S pretiravanjem so namreč zavajali kupce, zato so oglase v Veliki Britaniji prepovedali.
Julia Roberts je v dvostranskem oglasu promovirala nov L'Oréalov puder, ki naj bi ustvaril "naravno luč", ki "izvira iz lepe kože". Fotografijo za oglas je posnel slavni Mario Testino. Oglas s Turlingtonovo pa je za puder proti staranju. Swinsonova je poudarila, da so obraza obeh zvezdnic digitalno spremenili in zato ne prikazujeta realnih učinkov ličil.
L'Oréal je priznal, da so manekenkin obraz posvetlili, odstranili podočnjake, zgladili ustnice in potemnili obrvi. Niso pa odstranili znakov staranja, kot na primer gubice okoli oči, zato fotografija prikazuje možne rezultate. Priznali so tudi, da so zretuširali Robertsovo, a da popravki niso bili relevantni. Da bi dokazali svoj prav, so oglaševalski zbornici predložili fotografije zvezdnic z rdeče preproge in poskušali na ta način dokazati, da sta obe naravno lepi.
Swinsonova je še izjavila, da je šokantno, da zbornica zaradi pogodb z igralko in modelom ni smela videti originalnih fotografij. "Da obstaja takšna bojazen zaradi neretuširane fotografije, je smešno," je povedala.
Julia in Christy preveč zretuširani
L'Oréal je bil po pritožbi britanske liberalke Joe Swinson prisiljen umakniti oglaševalsko kampanjo z Julio Roberts in Christy Turlington.