Patrick Jephson, nekdanji šef kabineta princese Diane, ki je danes priznan strokovnjak za blagovne znamke in odnose z javnostmi, meni, da obstaja velika verjetnost, da bo fundacija zakoncev Sussex, Archewell, naletela na težave oziroma, da je obsojena na propad, če par "svojega življenja ne bo posvetil žrtvovanju in služenju drugim“.
Harry je sicer obljubil, da se bo še naprej zavzemal za dobro drugih, in projekti para so bili tudi čez lužo bolj kot ne dobrodelne narave, sta pa Sussexa v zadnjem letu tudi že dobro zaslužila, menda že več kot 200 milijonov evrov – s pogodbo z Netflixom in Spotifyjem.
Ali takšni dobičkonosni posli zanju lahko pomenijo konec? "Harry in Meghan imata težave z blagovno znamko. Lahko bi rekli, da imaš kot član kraljeve družine dostop do najmočnejše blagovne znamke na svetu. To, da se v iskanju nečesa drugega, prostovoljno odpoveš privilegijem, je tvegano. In ob tem ne vemo, 'kaj je tisto drugo'. Če se razlikuje od tradicije, ki poudarja osebno žrtvovanje in služenje javnosti, kar je bistvo monarhije, ne verjamem, da bo uspešno,“ meni strokovnjak.
Meghan in Harry: Njun projekt "obsojen na propad"
Patrick Jephson, nekdanji šef kabineta princese Diane, meni, da bosta Meghan in Harry naletela na težave.
Vse in vsak,kateri se poskuša upreti "stari žabi",je vnaprej obsojen na propad-nekateri celo na smrt........