Magazin > VIP
148 ogledov

Mehek postavnež

Večina zunanjih sprememb je omejena na sprednji del, kjer sta bolj zaobljen moto
1/44
Žurnal24 main
Udoben, tehnološko napreden in vpadljiv ostajajo pridevniki, ki jim je C4 zvest tudi po medgeneracijski prenovi.

PLUSI, MINUSI

Plusi: motor, oblika, notranje udobje, bogata oprema.

Minusi: potovalni računalnik, stikala na volanu, konzola s klimatsko napravo, končna cena.

C4 je v odgovor na neposredno konkurenco (megane, golf, mazda3, kmalu tudi astra ...), ki je v zadnjem letu svoje kombilimuzinske adute izdatno prenovila, dobil nekoliko spremenjeno zunanjo in notranjo podobo, sodelovanje z BMW-jem pa mu je prineslo tudi atraktivno vlečno konjenico.

Čeprav so spremembe od zunaj na prvi pogled malenkostne, pa pod črto avtomobil deluje bolj športno in zahvaljujoč oblikovnim navezavam na večji C5 tudi modernejše. K temu pripomore bolj zaobljen motorni pokrov, še bolj pa nova motorna maska in odbijač z dvignjenim pritrdiščem za registrske tablice, svoje k atraktivnosti dodajo 17-palčna platišča.

Kontrasti v notranjosti
V notranjosti voznika pozdravi nov, še vedno sredinsko nameščen prosojen prikazovalnik podatkov, kamor se je zdaj izpred volana s fiksnim sredinskim delom preselil tudi merilnik vrtljajev. Vendar je slednji s tem, pa tudi zaradi neposrečene grafike, izgubil na uporabnosti. Je pa sicer prikazovalnik dobro viden ne glede na svetlobne razmere.

Všeč nam je bil volanski obroč, razen stikal,  zastarel videz konzole za dvoobmočno klimatsko napravo kazi sicer moderno notranjost. © Andrej Leban

Kakovost notranjih materialov in občutek na otip je na ravni za stopnico višjega razreda, oprema exclusive dodaja kromirane dodatke z všečnimi kljukami vred, zanimiv detajl je steklenička aromatičnih dišav, vgrajena v sredinsko režo za zrak. Škoda le, da ni modernejšega videza dobila tudi osrednja konzola za upravljanje s sicer dvoobmočno klimatsko napravo, ki kar preveč kazi notranjost. Množica gumbov na sredinskem delu volana zahteva precej privajanja, tudi voljnost nekaterih (tempomat) nas ni prepričala. Smo pa bili brez skrbi pri manevriranju po parkiriščih, saj so senzorji piskali tudi s sprednje strani. Podatki potovalnega računalnika se na informacijskem zaslonu prikažejo le na zahtevo in še to le za nekaj sekund.

Na s kombinacijo alkantare in žameta oblazinjenih sedežih se sedi zelo udobno. Pregovorna Citroënova mehkoba je tudi sicer prisotna povsod, pri vrtenju sicer zelo všečnega volana, sklopki, nagibanju karoserije. Našteto bo zelo všeč ljubiteljem nežnega nabiranja kilometrov, precej manj pa onim drugim, ki iščejo neposrednejši stik med voznikom in asfaltom. Da ne bo pomote, C4 je tudi med ovinki dovolj dobro spet s cesto, treba pa se je navaditi spremljajočih občutkov.

Zadnji potniki bodo z odmerjenim prostorom kar zadovoljni, z udobjem sedežev še bolj, prtljažnik z enostavnim podiranjem zadnje klopi po velikosti in uporabnosti sodi v zlato sredino.

Kljub izdatni opremljenosti neprijetno preseneti končna cena, ki konkretno presega ceno podobno opremljenih megana in golfa. © Andrej Leban

Motor prepričljiv
Kot že omenjeno, je 1,6-litrski 16V motor iz aluminija ena glavnih novosti v C4. V šibkejši različici ponuja moč 88 kW (122 KM – 10 več kot stari motor) in 160 Nm navora, ki sta v polni meri na voljo že od dva tisoč vrtljajev dalje. V praksi se zahvaljujoč tehnologiji prilagodljivega odpiranja ventilov izkaže za poskočnega in uporabnega v vseh režimih delovanja, prepričala nas je tudi poraba, ki se je kljub priganjanju držala pod osmimi litri. Škoda le, da je za prenos moči na sprednji par koles skrbel zgolj petstopenjski menjalnik, saj je bil hrup na avtocesti v višjih vrtljajih zaradi tega že kar znaten. Menjalnik tudi sicer ne sodi med najnatančnejše.

Oprema exclusive prinaša obilico dodatne opreme, kot so popolna varnostna zaščita, parkirna tipala spredaj in zadaj, preklopni električni ogledali, senzor tlaka v pnevmatikah ... Manj pa nam je všeč končna cena, ki s 21.240 evri dosega ali celo presega marsikaterega primerljivega in bolj novega tekmeca.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.