Nastopila sta namreč v novi oglaševalski akciji “Skrivni agent v službi dobrega okusa".
Baragoš je kot skriti agent namesto slavnega glasbenika odvozil najbolj drzne prizore z cestnim motorjem KTM 690 Duke, Florjančič pa je vragolije izvajal na vodnem skuterju. Oglas za švicarsko kavo so pred 6 meseci snemali tudi v Sloveniji.
Za 25-letnega Roka Baragoša je to sicer prvi nastop za filmsko industrijo, vendar glede na prikazano in nepozabno izkušnjo zagotovo ne zadnji: “Definitivno je bila to nepozabna izkušnja, naporna, a upam, da se čim prej ponovi. V enem dnevu smo z ekipo posneli številne drzne situacije. Nekatere med njimi, kot so vožnja s cestnim motorjem skozi globoko blato, sicer v svojih šovih običajno ne izvajam, je bila pa tudi zanimiva izkušnja, da sem svoje najbolj prepoznavne trike tokrat prvi izvajal v smokingu, kot se za skrivnega agenta spodobi.”
Ob Robbieju Williamsu dva Slovenca
Slovenski KTM stunt motorist Rok Baragoš in športnik Rok Florjančič sta za švicarsko blagovno znamko kave Café Royal namesto nekdanjega člana skupine Take That Robbieja Williamsa izvajala adrenalinske trike.