Magazin > VIP
26 ogledov

Raje Sheena kot iPad

Spike TV je včeraj premierno predvajal animacijo Charlie Sheen's Winningest Mome Reuters
Uspešne afere. Charlie Sheen je na družabnih omrežjih prehitel iPad in Lady Gaga.

Charlie Sheen je bil po raziskavi portala Global Language Monitor med 1. januarjem in 8. marcem najbolj zanimanja vredna oseba oziroma predmet, in sicer tako na spletu kot na posameznih družabnih omrežjih, poroča Reuters. Na lestvici je igralec prehitel iPad, pevko Lady Gaga in ameriškega predsednika Baracka Obamo.

Sheen, kamorkoli pogledate
"Če se vam zdi, da vidite Sheena, kamorkoli pogledate, imate prav," pravi Paul JJ Payack, vodja analize.

Raziskava se je osredotočila na posameznike in predmete ter ni upoštevala obširnejših tem, kot so podnebne spremembe in dogodki na Bližnjem in Srednjem vzhodu. Prav tako je ločeno obravnavala tiskane in spletne medije, v katerih Sheen ni tako močno zastopan, saj je zasedel 18. mesto.

Služenje na račun afer
Sicer pa se na račun afer zvezdnika, ki je ta teden dokončno izgubil vlogo v seriji Dva moža in pol, na tržišču množijo tudi izdelki.

Spletnih top 10
1. Charlie Sheen
2. iPad
3. Lady Gaga
4. Barack Obama
5. Sarah Palin
6. David Beckham
7. Bill Gates
8. Julian Assange
9. Nicolas Sarkozy
10. Kate Middleton

Poleti bo pri Bluewater Productions izšel njegov biografski strip, SiriusXM Radio je Sheenovim aferam posvetil kanal Tiger Blood Radio, v Kaliforniji je naprodaj izjemno močna marihuana z njegovim imenom, igralec pa je dobil tudi kratki animirani film Charlie Sheen’s Winningest Moments, ki je bil včeraj premierno prikazan na Spike TV.

Po več tednih bizarnega vedenja, žaljenja ustvarjalcev serije Dva moža in pol in televizije CBS ter izjavah, da po njegovih žilah teče tigrova kri in da ima Adonisov DNK, pa so na spletni strani JustBet.com uporabniki lahko celo ugibali, kateri bo naslednji Charliejev polom. Več kot polovica jih meni, da bo to aretacija zaradi vožnje pod vplivom 
alkohola.

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.