Ko je leta 2018 Amber Heard z javnim pismom ponovno pogrela morebitne zlorabe, ki naj bi se ji dogajale v zvezi z bivšim soprogom Johnnyjem Deppom, je tabloid The Sun zapisal, da je igralec pretepal svojo ženo. Depp se je pognal v tožbo in jo novembra 2020 izgubil. Po tem je šla njegova kariera strmo navzdol. Čez nekaj dni so ga odpustili iz snemanja tretjega dela franšize Magične živali in izbrisali vse že posnete prizore, v katerih je igral. Nogo mu je dal tudi Disney in napovedal, da ga v nadaljevanju Piratov s Karibov ne bomo več videli.
A nekdo mu kljub vsem zdraham ni obrnil hrbta, to je modni gigant Dior. Depp je namreč obraz njihove dišave Sauvage in je to ostal tudi v času, ko je izgubil vse ostale pogodbe. Dior je z Deppom te dni podaljšal večmilijonsko pogodbo, ki so jo prvič podpisali leta 2017. To se je izkazalo za odlično poslovno potezo, saj so Deppovi oboževalci med nedavnim javnim sojenjem, na katerem sta se soočila z bivšo ženo, podporo izkazovali tako, da so preko spletnih ponudnikov množično kupovali omenjeno dišavo.
Po podatkih Business of Fashion je Sauvage postal najbolj prodajana dišava na svetu, ki je prehitela celo najbolj uspešne ženske dišave, kot je Chanel in druge vrhunske znamke. Dior pa je Deppa podprl tudi leta 2020, ko je izgubil zloglasno tožbo proti The Sunu in ko mu je filmska industrija obrnila hrbet.
Go woke, go broke.