Zavarovalnica Triglav je v sodelovanju s pevko Severino posnela duhovit oglas, ki ozavešča o tem, da so zavarovalniške goljufije kaznivo dejanje in da povzročajo veliko škodo zavarovalnicam ter z višanjem premij tudi vsem poštenim zavarovancem. Videospot pripoveduje zgodbo o fantu, ki svoj avtomobil pripelje na zavarovalnico in se trudi cenilca s svojo bujno domišljijo prepričati, da mu je vso škodo na avtomobilu povzročila Severina. (Video si oglejte zgoraj.)
Priljubljena pevka je z veseljem pristala na snemanje oglasa in ob tem povedala, da se ji je scenarij zdel sladek in duhovit. "Tudi sama menim, da prevare v življenju niso sprejemljive nikjer, saj z njimi na koncu ogoljufamo tudi sami sebe," pa je povedala o temi oglasa.
Znesek prevar tudi do 77 milijonov evrov
Iz zavarovalnice so nam ob tem sporočili zanimiv podatek. Britansko združenje zavarovalničarjev ocenjuje, da naj bi zavarovalnicam uspelo odkriti prevare v višini štirih odstotkov obračunanih kosmatih zneskov škod, medtem ko naj bi bilo neodkritih prevar za šest odstotkov čistih prihodkov od zavarovalnih premij.
Če te odstotke uporabimo v primeru Skupine Triglav, ocenjen znesek prevar znaša lahko do 77 milijonov evrov. Lansko jesen je zavarovalnica izvedla raziskavo o percepciji in razumevanju posledic zavarovalniških goljufij, ki je pokazala, da zavarovalniške goljufije večinoma niso prepoznane kot etično sporne. S kampanjo so zato želeli na prijazen in humoren način izpostaviti, da sta preprečevanje in odkrivanje goljufij naloga vseh nas, saj njihove negativne posledice občutimo vsi.
Največji prevaranti so na Zavarovalnici Triglav, to povem iz lastnih izkušenj. In to iz primera ko v nesreči nisem bil kriv, ko so policaji izjavili da nisem kriv in s forenzičnim mnenjem ki govori da je druga stran kriva. Povzročitelj… ...prikaži več je celo podpisal je evropsko poročilo da JE kriv, so mi priznali samo 2/3 škode.Zato sem vse prenesel drugam....cenejši ZAVAROVALNICI MARIBOR.Lp