Izvršni direktor farmacevtske družbe CEO of Kinsey Inc. Stewart Rahr je rešil kampanjo za boj proti aidsu Digitalna smrt, s katero so zvezdniki začeli 1. decembra, na dan boja proti aidsu. Zvezdniki so namreč takrat obljubili, da bodo žrtvovali svoja digitalna življenja na Facebooku in Twitterju, dokler oboževalci ne bodo zbrali milijon dolarjev. Zvezdniki so svojim oboževalcem napisali zadnjo objavo in objavili svoje fotografije v krstah.
Čeprav so bili slavni prepričani, da jih bodo oboževalci zelo hitro "oživili", so bili na koncu presenečeni, ko so ugotovili, da so zbrali zgolj 300 tisoč dolarjev (222 tisoč evrov). Na srečo pa je zvezdnikom na pomoč priskočil milijarder Stewart Rahr, ki je zvezdnike rešil pred digitalnim mrkom in so se lahko spet logirali v svoje Facebook in Twitter profile.
Kampanji so se pridružili številni zvezdniki, med njimi tudi Alicia Keys, Lady Gaga, Justin Timberlake, Usher, Jennifer Hudson, Ryan Seacrest, Kim in Khloe Kardashian, Elijah Wood, Serena Williams, Janelle Monae in tudi mož Keysove, Swizz Beatz. Vsi pa se niso držali dogovora in iz socialnih omrežil ostali izpisani, dokler dobrodelna organizacija ni zbrala dovolj denarja. Pevec Usher se je namreč svojim oboževalcem med trajanjem kampanje na Twitterju oglasil najmanj štirikrat, zaradi česar ga mediji ostro kritizirajo.
Zvezdnikov se je usmilil milijarder
Kampanja za boj proti aidsu z "mrtvimi zvezdniki" bi doživela polom, če ne bi milijarder Stewart Rahr daroval milijon ameriških dolarjev (742 tisoč evrov).