Več kot sto prijav
Spletne nagrade SoMo borec bodo razdeljene v več kategorij – od najboljše strani na Facebooku, Twitterju in Instagramu do najboljše mobilne aplikacije, tabličnih revij in videa na spletu. Organizatorji so prejeli več kot sto prijav od največjih hrvaških, regionalnih in mednarodnih podjetij. Dober odziv pa ni presenetljiv, saj so vsa podjetja zelo dejavna tako na socialnih omrežjih kot v mobilnem svetu.
Največ prijav je prišlo za kategorijo Somo Face, v kateri se nagrajuje najboljša stran na Facebooku, sledi ji kategorija Aplikacija s velikim A, v kateri bo podeljena nagrada za najboljšo mobilno aplikacijo leta. Nezaostaja pa niti kategorija Community manager/ica godine, ki bo razkrila, kdo je letos najbolje opravljal posel na socialnih omrežjih.
21. septembra v hali Vikendica
Nagrade bo podelila mednarodna žirija, sestavljena iz spletnih strokovnjakov: Boris Ličina – Borja (Jasno i glasno), Ivan Brezak – Brkan (Netokracija), Sanja Vale (Gingernet), Sašo Dimitrievski (Pristop), Tin Kadoić (Brlog), Nebojša Grbačić (Woohoo), Nebojša Radović (Njuz.net), Viktor Marohnić (Pet minuta), Davor Runje (Drap), Ida Pandur, Vedran Gulin (Proximity), Maja Bilić (iStudio), Edin Saračević (Mapnetwork/Perosnal/16K), Nikola Barać (Huge Media) in Filip Arson (Synapse). Ružica Vrdoljak iz organizacije SoMo Borac nagrade je poudarila, da je v regiji konkurenca zelo močna, zato bo lahko vsak, ki bo prejel nagrado, zelo ponosen. Podelitev nagrad bo potekala na Weekend Media Festivalu v soboto, 21. septembra, v hali Vikendica z začetkom ob 12.30.