Blagovna znamka Tuš je predstavila aplikacijo za pametne telefone. V prvem mesecu pri Tušu beležijo več kot 8.000 prenosov, pri čemer je aplikacija prejela kar štiri od petih možnih zvezdic zadovoljstva. Nova aplikacija združuje pregled nad Tuš klub kartico, ponuja ekskluzivne kupone s popusti in ugodnostmi namenjene zgolj uporabnikom aplikacije, evidentiranje zbranega D*NAR-ja na uporabniškem računu ter vpogled v stanje, predvsem pa lahko uspešno nadomešča Tuševo kartico ugodnosti, saj imamo uporabniki pametni telefon pogosteje pri roki, kot preštevilne kartice ugodnosti.
S predstavitvijo nove aplikacije blagovna znamka Tuš razvija svoje prodajne poti ter neguje odnose s potrošniki. Ti bodo poleg ugodnostih lahko dostopali še do seznama Tuševih prodajnih mest, odpiralnih časov, pregledovali tedenske sezname več kot 300 izdelkov v akcijskih cenah ter pred nakupi po želji sestavili svoj nakupovalni listek. Več informacij ter prenos aplikacije za uporabnike platforme iOs ter Android tukaj.