Oglaševanje
16 ogledov

Za FMCG nove priložnosti na spletu

laptop_hrana Shutterstock
Po zadnjih podatkih MOSS vsakega drugega slovenskega spletnega uporabnika v starosti od 10 do 75 let zelo zanima ali zanima tematika o prehrani. Zanimanje za to področje se je med spletnimi uporabniki od 2009 do danes povečalo za kar 12 odstotkov.

Prehranski tematiki so bolj naklonjeni starejši spletni uporabniki; po zadnjih podatkih MOSS se je od 2009 do danes zgodil največji porast zanimanja za prehransko tematiko v starostni skupini nad 55 let. V 2009 je tematika o prehrani zelo zanimala ali zanimala 10 odstotkov starejših od 55 let, v 2012 pa se je delež spletnih uporabnikov, ki jih tovrstna tematika zelo zanima ali zanima povečal za 40 odstotkov, kar pomeni, da je v starostni skupini starejših od 55 let kar 18 odstotkov takih, ki se zelo zanimajo ali zanimajo za prehransko tematiko.

Poleg naraščanja zanimanja za omenjeno tematiko se od 2009 do danes manjša delež slovenskih spletnih uporabnikov, ki jih omenjena tematika sploh ne zanima ali ne zanima, kar pomeni, da je splet vse bolj atraktivni medij za oglaševalce iz prehranske industrije (FMCG).