Medtem ko slovenska mesta pred poletno turistično sezono med domačini niso na najboljšem glasu in jih v zadnjem času pogosto razburjajo z odločitvami o podražitvah oziroma uvedbah parkirnine, jih tuji mediji še naprej opevajo in hvalijo. Nazadnje sta to storila spletni portal portalu Buzzfeed in britanski časnik The Guardian.
Pri prvem so Bohinj uvrstili na seznamu 21 destinacij, ki so po mnenju avtorice članka Jemime Skelley bolj zanimive in predstavljajo odlično alternativo precenjenima instagramabilnima destinacijama, "kot sta obala Amalfija in Mikonos". Mednje poleg evropskih mest, kot so Himarë, Solun, Gdansk, Wrocklaw ..., šteje tudi Slovenijo, natačneje Bohinj, ki se je znašel na 18. mestu.
Zanj je avtorica zapisala, da je Blejsko jezero po krivici dobilo vse zasluge in pozornost na Instagramu, saj je Bohinjsko jezero po njenem mnenju veliko boljša izbira, "če se obiskovalci želijo sprostiti in samo vpijati naravo. Lahko se sprehodijo ob celem jezeru, zaplavajo v čisti vodi in posedijo ob knjigi ter pivu. Popoln oddih!"
V The Guardianu pa lahko preberemo članek izpod peresa Dr. Noaha Charneya, ameriškega ekspata, ki je svoj dom (in ljubezen) našel v Sloveniji. Z njim Slovenska turistična organizacija (STO) pripravlja tudi podkast. V članku, ki zajema mnenja sedemnajstih novinarjev, ki so svoje mesto pod soncem našli v eni od evropskih držav, ki ni njihova domovina, tokrat nekaj besedic nameni slovenskemu žganju, natančneje "šnopcu". Zanj trdi, da je lahko zelo sofisticirana pijača.
dezurni@styria-media.si
Pri nas bo naravo uničila komercializacija!