"V okviru fokusirane večkanalne kampanje DACH, s katero je Slovenska turistična organizacija v oktobru in novembru lanskega leta nagovarjala goste visoke potrošnje na trgih Nemčije, Avstrije in Švice, je izšla tudi posebna priloga prestižne revije Lufthansa Exclusive, posvečena Sloveniji," se veselijo v STO.
Pojasnjujejo, da so Slovenijo predstavili v tako imenovanem bookletu, ki je bil v 300.000 izvodih priložen omenjeni reviji največjega nemškega letalskega prevoznika. "Slovenija je bila predstavljena kot destinacija izjemnih doživetij in posameznikov, ki vsak na svojem področju ustvarjajo vrhunske izdelke in z njimi ponašajo ime Slovenije v svet," opisujejo.
Kostumograf, arhitekt, spa ...
Priloga z naslovom Slowenien - Verborgene Schätze in der Mitte Europas (Slovenija – Skriti zakladi v središču Evrope) tako prinaša tudi zgodbe o kostumografu in modnem kreatorju Alanu Hranitelju, svetovno priznanemu in večkrat nagrajenemu arhitekturnem studiu Sadar-Vuga, talasso doživetjih v spaju Lepa Vida sredi solin nedaleč od Portoroža, vinsko zgodbo družine Erzetič z Brd, izlet v srce Logarske doline, kjer družinski hotel z več desetletno tradicijo vodi Nina Plesnik, obisk enega najbolj kreativnih slovenskih chefov mlajše generacije Luka Griča nad Horjulom, zgodbe pa zaokrožujejo fotoutrinki iz Ljubljane, Maribora, Rimskih term in Term Olimia.
anja.scuka@zurnal24.si
Čudovito, da smo tako lepo zapisani.