V Postojnski jami so s križarjenjem za dve osebi obdarili 34-milijontega obiskovalca, in sicer je to Giuseppe Schippa iz Italije, nam je povedala Sabina Paternost, vodja korporativnega komuniciranja. "Vsi so bili v pričakovanju," nam je vzdušje opisala Paternostova. Z monografijo o Postojnski jami so obdarili tudi obiskovalca pred številko glavnega nagrajenca, in sicer obiskovalca s Češke, in enega po tem, ki je prišel s Poljske.
O 35-milijontem obiskovalcu že razmišljajo, pričakujejo ga predvidoma na začetku poletja leta 2013, saj na leto jamo obišče približno pol milijona obiskovalcev.
Vstopnina je prilagojena povpraševanju, nam je odgovorila Paternostova na vprašanje o višini vstopnine. "Verjamemo, da je včasih visoka za slovenski žep. V ta namen občasno pripravljamo akcije v določenem obdobju - šolske počitnice in podobno - ali v sodelovanju s katerim drugim ponudnikom, tako da je mogoče v Postojnsko jamo tudi s 50-odstotnim popustom." Ob koncu šolskega leta so, na primer, vsi otroci plačali en evro vstopnine. "Tako se poskušamo približati tudi domačemu gostu," dodaja Paternostova.