Pogajanja med vodstvom družbe Arriva in sindikatom so propadla, zato se bo v ponedeljek ob 8. uri pričela stavka, ki bo marsikje po državi bistveno vplivala na izvajanje avtobusnega prevoza. Stavko nameravajo stavkajoči izvajati do preklica. Še v petek je kazalo, da sta strani zbližala stališča in da bosta prek vikenda uspeli najti rešitev, da do napovedane stavke ne bo prišlo.
Kot so pozno zvečer po neuspešnih nedeljskih pogajanjih sporočili iz Arrive, so s predstavniki stavkovnega odbora ostali na ločenih bregovih, ob čemer je krivdo za propadla pogajanja naprtilo delavcem zaradi "nerazumnih" in "nerealnih" zahtev.
Kot piše na spletni strani Arrive, je "iz napovedi stavke mogoče razbrati, da je stavka napovedana za celotno območje delovanja družb Alpetour, Potovalna agencija, Arriva Dolenjska in Primorska in Arriva Štajerska."
Moten bo tudi prevoz šolarjev
"Zaradi stavke lahko pride do izpada nekaterih voženj na regionalnem, mestnem in mednarodnem linijskem prometu, ki ga izvaja skupina Arriva Slovenija. Prav tako lahko pride tudi do izpada šolskih prevozov otrok. Zaradi napovedane stavke v tem trenutku ni mogoče oceniti, kateri avtobusi bodo vozili in v kakšnem obsegu, zato se potnikom vnaprej opravičujemo za vse morebitne nevšečnosti in jih prosimo za razumevanje," še piše.
V Arrivi Slovenija je sicer zaposlenih skoraj 1.000 ljudi, upravljajo pa s skoraj 550 vozili za prevoz potnikov. Svojo dejavnost izvajajo v vseh većjih slovenskih mestih, v mestnem in primestnem prometu in tudi v mednarodnem prometu.
Stavkovni odbor je napovedal, da bo delo v času stavke ustavljeno, skladno z zakonom bodo izvajali le minimalno število prevozov. Avtobusi naj bi vozili v času jutranje in popoldanske konice (med 6. in 9. ter med 13. in 16. uro) ter ves čas na tistih linijah, ki vozijo do bolnišnic in drugih zdravstvenih ustanov.
Vozniki avtobusov so se odločili stavkati, ker z vodstvom vse doslej niso dosegli dogovora o zvišanju urne postavke na sedem evrov. Prav tako so v pogajanjih zahtevali, da delodajalci pri določanju pravic iz naslova delovnega časa voznikov na avtobusnih linijah do 50 kilometrov upoštevajo določbe zakona o plačanih odmorih ter času razpoložljivosti, ki se všteva v delovni čas. Jabolko spora so tudi upoštevanje določenih pravilnikov in pritiski na zaposlene.
Arriva je multinacionalna družba za prevoz potnikov s sedežem v Veliki Britaniji in je v lasti Nemških železnic (Deutsche Bahn). Arriva deluje v 14 evropskih državah.
dezurni@zurnal24.si
Tako se dela, šoferji, pokažite jim, da vsi jezdijo na vaših hrbtih in hočete za to tudi primerno plačilo. Ko je nesreča, vse pade po šoferju: novinarji, bralci, stare mame....policaji, zavarovalnica....