Po poročanju Dela in Dnevnika kljub podpisu pogodbe za prodajo posel še ni zaključen. Pogoj za veljavnost pogodbe je tudi vplačilo varščine v višini desetih odsotkov kupnine, ki jo mora kupec vplačati do 22. maja. Po poročanju Dela je to odvisno od tujega investitorja, s katerim se je Aviofun povezal za nakup letališča.
Cehner je za Delo povedal, da "so njihovi nameni resni in da imajo strategijo". Slednje je po njegovih besedah tuji partner tudi prepoznal, a dokler posel ni zaključen, je govoriti o tem preuranjeno, meni Cehner. Potrdil je le, da so za mariborsko letališče ponudili 700.000 evrov ter da od države pričakujejo dolgoročnejšo koncesijo za upravljanje z letališčem, kar je tudi eden od pogojev za nakup. Za to ob pogoju, da je znan lastnik in da ima začrtano ustrezno razvojno strategijo, Cehner ne pričakuje ovir, poroča Delo.
Časnik Večer pa je poročal, da je sicer kazalo, da je Cehner že odstopil od ponudbe, kakor je tudi zagotavljal nedavno, a je nazadnje prav ta ponudnik nadaljeval pogajanja in prešel v sklepno fazo. Pri zbiranju ponudb je za letališče ponujal največ od vseh štirih ponudnikov, in sicer 705.000 evrov, še poroča Večer.
Po neuradnih informacijah, ki jih je časnik Večer objavil konec januarja, so se za nakup Aerodroma Maribor zanimale družba Diga Ing iz Ivančne Gorice, ki je lastniško povezana s turško družbo iz Ankare, družba Express Airways s sedežem v Orehovi vasi na istem naslovu kot Aerodrom ter družba Burglade UG iz Frankfurta in Aviofun.