Tudi najnovejši dogovor slovenskega in avstrijskega prometnega ministrstva v zvezi z avstrijsko omejitvijo prometa skozi predor Karavanke, po katerem bi prevoznikom povrnili razliko v cestnini za pot od Beljaka do Šentilja, zmanjšano za karavanško tunelnino, za prevoznike po mnenju predsednika sekcije za promet pri OZS Andreja Klobase ni zadovoljiv.
Konkretni režim naj bi bil veljaven v času razširjene prepovedi vožnje za tovorna vozila nad 7,5 ton od petka od 22. ure do sobote do 15. ure, in sicer z današnjim dnem do vključno sobote, 3. septembra, pri čemer bo povračilo cestnine možno uveljavljati do konca leta 2011.
Ker na prometnem ministrstvu danes niso prejeli dokončne potrditve, da na podlagi tega dogovora do napovedanega omejevanja uporabe javne prometne infrastrukture ne bo prišlo od vseh predstavnikov avtoprevozniških zbornic, so pozno popoldne sporočili, da bo ta dogovor danes veljaven, če pa v prihodnje do pride do omejevanja uporabe javne prometne infrastrukture, ta dogovor ne bo več veljal.
Glede povračila cestnine so z avstrijskega Asfinaga sporočili, da "na podlagi dodatne omejitve prometa za tovorna vozila s skupno dovoljeno maso nad 7,5 ton, ki se začne v petek, 5.8.2011 ob 22h, in konča v soboto, 3.9.2011 ob 15h, je za vozila s skupno dovoljeno maso nad 7,5 ton dovoljena vožnja od A10 v Republiko Slovenijo na prometnem omrežju višjega ranga preko obvoza, ki se začne na vozlišču Beljak, preko A2 do vozlišča Gradec Zahod in naprej preko A9 do mejnega prehoda Šentilj."
Glede na to, da je na tej obvozni cesti več cestninskih odsekov, kot na poti preko A11 v smeri karavanškega predora, je cestnina, ki jo je treba plačati za ta obvoz, višja od cestnine na poti preko karavanškega predora, so še sporočili z Asfinaga.
Klobasa na podani predlog še ni podal uradnega odgovora, predsednik Združenja za promet pri GZS pa je v odzivu pojasnil, da želijo, da prometno ministrstvo skuša odpraviti enostranski ukrep Avstrije v povezavi s predorom Karavanke, vendar združenje svojih članov ni pozivalo na protest.
V soboto zbor avtoprevoznikov
Priprave na napovedani protest tako tečejo, a danes prometa skozi karavanški predor, kljub prvotnim napovedim, avtoprevozniki ne bodo ovirali, je še pojasnil Klobasa. Dejal pa je, da se bodo avtoprevozniki zbrali v soboto ob 8. uri na Hrušici pred predorom.
SDS poziva Vlačiča k odstopu
Podpredsednik SDS Zvone Černač medtem pričakuje, da bo prometni minister Patrick Vlačič prevzel odgovornost tako za stavko v Luki Koper, krivdo za stavko po njegovem nosi tudi uprava Luke, kot zaplete s predorom Karavanke in odstopil z mesta ministra. "Ne moremo verjeti, da minister za promet ni pravočasno vedel, kaj se bo zgodilo, lahko pa verjamemo, da se ni bil pripravljen soočiti s posledicami tega, kar se bo zgodilo", je povedal Černač prepričan, da bi posledice začasnega zaprtja predora nosilo celotno slovensko gospodarstvo. Večina težav v slovenskem gospodarstvu je posledica nedelovanja države, je še povedal Černač.
Vsakdo ve, da se v petkih popoldne in Sobotah vse tja do Ponedeljka roba ne nalaga in ne razklada.. Vemo tudi, da ,,klobasanje, ni nič drugega, kot da se šoferji (cca 50 na Karavankah) vrnejo čez vikend domov, zato da… ...prikaži več bodo stroški lastnikov čim majši in to je vsa zgodba. Upam, da v primeru blokade policija takoj ukrepa skladno z zakonom o JRM, prometnem zakonu in policiskih pooblastilih, ter udeležence blokade za 12 ur,,obvezno,, pridrži in oglobi, tovornjake pa odstrani, tudi s prisilo, če je to potrebno, na stroške klobasarjev. Ne znam si predstavljati, da skuša nek nori klobasant, v imenu 50 šoferjev, vizavi tisoče dnevnih uporabnikov predora, izzivati varnost ljudi, udeležencev v prometu in zraven izsiljevati vso Slovenijo, zaradi njihovih balkanskih manir, nespoštovanja cestno prometnih predpisov in zakonodaje nasploh. Takoj se naj prične z izrednim postopkom odvzema cestnih dovolilnic, vsem, ki bi v blokadi sodelovali. Na preizkusu je ,,POLICIJA,, in
PIC je zablokiral vse kamere,ki pokrivajo avtocesto Karavanke-Ljubljana,ali pa je zgolj slučajnost?Menuim,da je namerno sej vse ostale nepomebne cestne kamere na Gorenjskem delajo!
Voznik al ne voznik,ne morjo,kar tko,ko se Klobasi dvigne zapirat ceste,brez,da bi prej izrabili vse druge oblike dogovorov ali drugih načinov.Mislim,da tale Klobasa onanira,če mu uspe ena zapora?Dolgoročno so vsi vozniki na izgubi,saj bodo od zapore,če ta bo,podvrženi najhujši kontroli… ...prikaži veči avstrijcev,tako,da najhujše šele prihaja,in prav je tako.