Tehnična preiskava balonarske nesreče, ki jo vodijo na ministrstvu za infrastrukturo, ne bo ugotavljala kolektivne ali osebne odgovornosti. Kot je povedal vodja službe za preiskovanje nesreč Roman Rovanšek, je balon na dan nesreče imel veljavno dovoljenje za letenje.
"V času nesreče je bil opremljen s sedmimi jeklenkami za plin," je povedal na novinarski konferenci, ki jo je ob obletnici tragedije pripravilo ministrstvo. "Na dan nesreče so nastale drastične spremembe pihanja vetra v drugi tretjini leta, zato je pilot zmanjševal hitrost. Balon je trikrat trčil ob tla in nato padel na sprednjo stranico. Ko je padel prvič, ga je odneslo 60 metrov vzrak in nazaj na tla," je pojasnil. Iz košare je padlo pet oseb. Jeklenk pilotu, ki je tudi sam utrpel določene poškodbe, ob trkih ni uspelo zapreti in balon je zagorel.
Polet je vodil en pilot, ki je imel dovoljenje za upravljanje toplozračnega balona, ne pa dovoljenja za opravljanje komercialne dejavnosti. "Zato tega leta ne bi smel opraviti," je sklenil Rovanšek in dodal, da takšnega dovoljenja tedaj ni imel nihče v državi.
Točne vzroke za nesrečo bo pokazalo končno poročilo službe za preiskovanje letalskih nesreč in incidentov, ki bo predvidoma objavljeno septembra.