Največ spletnih nakupov opravi moški, star od 30 do 45 let, ki raje kupuje na domačih kot tujih straneh.
Po zadnjih podatkih MOSS nekaj več kot 70 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov opravlja nakupe v domačih spletnih trgovinah, v tujih pa le 46,73 odstotka. Med spletnimi uporabniki, ki opravljajo nakupe v domačih spletnih trgovinah, je 53,14 odstotka moških in 46,86 odstotka žensk. Največ jih je starih od 30 do 45 let.
5,21 odstotka spletnih uporabnikov nakupuje tedensko ali pogosteje, 15,88 odstotka mesečno, 26,83 odstotka nekajkrat letno, 22,48 odstotka redkeje, 29,59 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov pa v domačih spletnih trgovinah sploh ne nakupuje.
Jaz bi še kruh kupil v tujini je zagotovo cenejši kot pri nas, kar se pa tehnike tiče je pa zagotovo 300% ceneje kot pri nas.
Zakaj bi doma plačal trikratnik cene v tujini? Niso ravno pametni ti naši potrošniki očitno.