Slovenija
22 ogledov

Brezplačnika sta bila "trojanska konja"

BREZPLČANIKI Ekspres Anže Petkovšek
Brezplačnika Slovenski tednik in Ekspres sta bila del predvolilne kampanje SDS leta 2008, je na predstavitvi končnih ugotovitev preiskovalne komisije državnega zbora o brezplačnikih povedala predsednica komisije Melita Župevc (SD). SDS: Z Ekspresom in Slovenskim tednikom nismo imeli ničesar.

Kot je dejala Župevčeva, ugotovitve komisije temeljijo na dejstvih in ne na pričanjih pred njo. Več tisoč strani dokazov je tako komisija dobila od pristojnih organov, kot so davčna uprava, policija in urad za preprečevanje pranja denarja. Oba brezplačnika sta sodelovala med seboj, ena oseba pa je nadzorovala postavljanje obeh brezplačnikov, je dejala poslanka.

"Komisija predlaga državnemu zboru več sklepov, med drugim ugotovitev, da sta bila omenjena brezplačnika ustanovljena in izdajana z namenom vplivati na volitve poslancev v državni zbor leta 2008 preko diskvalifikacije političnih tekmecev, koristiti vodilni stranki tedanje vladajoče koalicije SDS in prikriti predvolilno propagando oziroma kampanjo ter sporno financiranje političnih strank," je povedala Župevčeva.

Član komisije Tadej Slapnik (Zares) pa je dejal, da sta bila omenjena brezplačnika "trojanska konja, uporabljena za namene negativne politične kampanje".

Njun osnovni namen je bil objavljanje prikritih oglaševalsko-novinarskih vsebin z negativno vsebino o političnih nasprotnikih v korist takrat vladajoče SDS, je poudaril.

"Pred in za časa izhajanja brezplačnikov posamezni nosilci javnih funkcij iz stranke SDS, začenši s takratnimi predsednikom vlade Janezom Janšo, gospodarskim ministrom Andrejem Vizjakom, ministrom za kulturo Vaskom Simonitijem in ministrom za javno upravo Gregorjem Virantom, niso ukrepali proti odgovornim v podjetjih v državni lasti, ki so oglaševala v brezplačnikih," je opozoril Slapnik.

Brezplačnika so po njegovih besedah izdajali tako, da se je zaobšlo veljavni zakon o poštnih storitvah, ki ureja problematiko vročanja nenaslovljenih oglaševalskih, marketinških in drugih reklamnih sporočil.

"Tako so v domove preko brezplačnikov prihajali politični oglasi oziroma prikrite oglasno-novinarske vsebine," je opozoril.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.