Četudi se godrnjaču zdi, da mora vsako leto globlje seči v žep, da bi si privoščili sladoled ali osvežilno pijačo v katerem od lokalov na Obali, gostinci, na katere smo se obrnili, trdijo, da to ne drži.
Že leta iste cene
"Cen nismo dvignili že dve leti," zagotavljajo v kavarni Kapitanija ob koprski promenadi. Na vprašanje, katere pijače največ prodajo, pa dobimo odgovor, da radler (tako se ne gre čuditi, da imajo v ponudbi le velikega). V portoroški Alayi celo trdijo, da imajo cene zabetonirane že kar štiri leta. "Hit letošnjega poletja je pitcher, dvolitrski koktajl, ki ga lahko pije več ljudi vsak s svojo slamico, stane pa 40 evrov," pove vodja bara Katja Kranjc.
Tožijo nad stroški
Tudi ekipa kavarne Cacao v Portorožu zagotavlja, da cene pijač in sladoleda v primerjavi z lani ostajajo nespremenjene. "Najbolj se prodajajo cenejši artikli, denimo kepice sladoleda in kava. Najbolj iskan artikel pa je nedvomno voda iz pipe, ki je seveda ne zaračunavamo," pojasnijo. Kot ugotavljajo, je to podatek, ki kaže, da ljudje občutijo krizo in so zaradi tega zmanjšali potrošnjo. Po drugi strani, še potarnajo, so se povečali stroški komunalnih, elektro in drugih storitev. V izolskem Mobi Dicku enako povedo, da cen glede na lani niso zvišali, najbolj jim gredo v promet koktajli, ki jih prodajajo po 3,5 pa do 6 evrov.
Kepica sladoleda v Minhnu kjer sem kupoval je bila 1evro. Sicer ni bilo v centru je bilo pa ob kar prometni cesti.