Gregor Ficko, direktor Direkcije RS za cesteVeseli smo, da nam je projekt uspelo končati brez večjih težav.
Direkcija Republike Slovenije za ceste (DRSC) je končala gradnjo zunajnivojskega križanja regionalne ceste Trebnje–Mokronog in železniške proge Sevnica–Trebnje. Tako je prometu uradno predala slabih 800 metrov dolg nov cestni odsek in viadukt čez železniško progo.
Nevarno križanje. V jugovzhodnem delu Slovenije je po navedbah direktorja DRSC Gregorja Ficka eno od večjih problematičnih križanj državne ceste z železniško progo še v Dobovi. Tam naj bi bila gradnja zunajnivojskega križanja končana v prvi polovici letošnjega leta.
Cilji projekta
"Prvenstvena cilja projekta sta bila izboljšati prevoznost te ceste v smislu hitrejšega in lažjega odvijanja prometa ter odprava ključne točke, ki je bila nevarna tako z vidika varnosti kot zastojev, se pravi nivojskega križanja železniške proge z državno cesto," je na novinarski konferenci povedala Irena Zore Willenpart, vodja službe za evropske zadeve in tehnično regulativo na DRSC.
Desetletni projekt
Celotna naložba je vredna dobra dva milijona evrov. Od tega je bilo za 1,27 milijona evrov evropskega denarja, preostalo pa je prispevala država. Projekt se je začel pred desetimi leti in se končal oktobra s pridobitvijo uporabnega dovoljenja. Promet po novem odseku sicer teče že od lanskega poletja.