Vozniki, ki se dnevno vozijo po stari cesti med Ljubljano in Vrhniko, bentijo nad ureditvijo omejitve hitrosti na omenjenem odseku.
"To je verjetno najpogosteje posejana cesta s hitrostnimi omejitvami 50 in 70, ki se izmenjujejo na tako kratkih odsekih, da marsikje že težko pospešiš na 70, ko ponovno naletiš na omejitev 50, nakar v nadaljevanju že vidiš naslednja dva znaka, enega za 70 in naslednjega za 50," je v predlogih vladi za spremembo prometne ureditve zapisal uporabnik omenjenega odseka.
Po njegovih besedah naj bi bilo na omenjenem odseku več kot 20 takšnih izmenjav omejitve hitrosti. Sam zato predlaga izvedbo nove študije in konsolidacijo omejitve hitrosti na večjem delu trase na 60 ali 70 kilometrov na uro.
Direkcija vidi rešitev za težavo
Z vprašanji glede omejitve hitrosti na cesti R2-409, odsek 0300 Brezovica – Vrhnika, smo se obrnili na Direkcijo RS za infrastrukturo (DRI). "Ob tej cesti je razpršenost poseljenosti velika, zato je težko ustrezno definirati prometne meje naselij in na podlagi tega določiti ustrezno omejitev hitrosti," so zapisali v pojasnilu.
Prometne razmere se na omenjenem odseku spreminjajo zaradi številnih novogradenj, novih priključkov in spremembe prometnih tokov. Kot zagotavljajo na direkciji, upravljavec išče ustrezno razmerje med potrebami prebivalcev in šibkejših udeležencev v prometu ter uporabniki ceste.
"Stalno menjavanje največje dovoljene hitrosti je moteče, stalno spremljanje signalizacije pa za voznika utrujajoče vendar so to ukrepi, s katerimi se varuje ostale udeležencev prometu," pritrjujejo opažanjem voznikov, ki vozijo na omenjenem odseku.
Trenutno preučujejo rešitev, po kateri bi prišlo do poenotenja omejitve hitrosti na 60 kilometrov na uro. Ob tem bi znotraj naselja Log odstranili znake za dvig hitrosti na 70 kilometrov na uro. "S tem ukrepom bo med Brezovico in Sinjo Gorico veljala največja hitrost znotraj naselij 50 kilometrov na uro, izven naselij pa 60 kilometrov na uro," opisujejo predlog.
Ob tem dodajajo, da gre za predlog stroke, ki ga bo treba uskladiti z vsemi deležniki. Pred sprejetjem kakršnihkoli sprememb bodo s predstavniki občin opravili skupni terenski ogled, predvidoma novembra.
"Na nekaterih delih ceste, kjer sedaj velja režim 50 kilometrov na uro (primer Lukovica pri Brezovici), bi bila namreč možna tudi označitev naselja, vendar skladno z zakonodajo to posledično pomeni prenos vzdrževanja (in posledično obveznosti financiranja objektov in naprav znotraj naselij) na občino, zato je potreben dogovor," pojasnjujejo.
dezurni@zurnal24.si
No potem pa še vprašajte direkcijo za ceste zakaj je pri gradnji priključka Šmarje-Sap omejitev 80km/h, če so pred kratkim sprejeli zakon, da dela, ki potekajo zgolj na odstavnem pasu se omejitev dvigne na 100km/h. S tem, da se dela… ...prikaži več sploh ne izvajajo na odstavnem pasu ampak je zgolj zaprt.
TITO nam je zapustil boljse ceste ali danes imamo demokracijo in mafijo pa je velika razlika
vsaj ste izvolili drugo Svico leta 1990 sedaj imate vse