V četrtek, 26. julija 2018, se je na primorski avtocesti pripetila huda prometna nesreča, v kateri sta umrla 65-letni Kranjčan in njegov pes. Čeprav je od takrat torej preteklo že dobrih pet let, je 62-letni Janez Papež, direktor prevoznega podjetja FS iz Žužemberka, šele minuli petek sedel na zatožno klop koprskega okrožnega sodišča.
Prehiteval je tovornjak
Takrat je za njimi s praznim avtobusom pripeljal Papež, ki je prehiteval tovornjak. S polno hitrostjo je trčil v Kranjčanov chevrolet, ki ga je odbilo v varnostno ograjo ter nato v kombi, ta je tudi zletel s ceste. Papež je zadel tudi berlinga, ki ga je prav tako zaneslo s cestišča. Gorenjskemu vozniku in njegovemu hišnemu ljubljenčku ni bilo pomoči, ostali udeleženci so jo odnesli z lažjimi poškodbami.
"V podjetju globoko obžalujemo, kar se je zgodilo. Papež je izkušen šofer, pri nas je bil prvi šofer avtobusa, prej je vozil tovornjak. Za sabo ima sigurno milijon kilometrov in doslej ni imel nobene resne nesreče. Tudi drugi naši šoferji nikoli niso imeli kakšne hujše nesreče, pa jih imamo 15, sploh pa ne take, ki bi terjala smrtno žrtev," je po nesreči za Dolenjski list povedal predstavnik podjetja Franc Škufca, tudi nekdanji dolgoletni župan Žužemberka.
Krivde ni priznal
Voznik kombija je dobil samo globo, Suhokranjčanu, ki je bil takrat namenjen v izolski hotel Delfin po skupino upokojencev, pa višja državna tožilka Nataša Valentič Kuštra očita povzročitev prometne nesreče iz malomarnosti, za kar je zagroženih do osem let zapora. Krivde pred sodnikom Miho Špilarjem ni priznal, zato naj bi se v začetku prihodnjega leta začelo sojenje.
Papeževa zagovornica, novomeška odvetnica Petra Primic Petrov, je med drugim predlagala zaslišanje sodnega izvedenca prometne stroke, novo mnenje sodnega izvedenca za medicino ter zaslišanje prič tragedije.
Zakaj pri nas sodni mlini potrebujejo toliko časa, da sploh začnejo mleti in še potem meljejo v vse narobne smeri?
Vsak ima po prehitevalnem pasu pravico prehitevati , samo kamioni se ne smejo. Se pravi bus je prehiteval po prehitevalnem z največ 110km , največ , ker ima blokiran motor . Se pravi vozil je previdno, 20 km manj od… ...prikaži večd omejitve . Če pa sedaj en kljukec naredi nesrečo zaradi svoje objesnosti in pri tem zaštrika še ostale udeležence, je kriv za vso izdarijo začetnik le te ! Se pravi voznik kombija !in ne voznik busa. Nobeden ne more busarju očitati kakršnjekoli napako, Se mogoče ne sme prehitevalnem
Novinarju predlagam, da si ogleda dokumentaijo o prometni nesreči in šele nato obsoja. Ne zagovarjam nikogar vendar je tukaj deljena krivda....kot marsikdaj pri motoristih. Začne se z novinarskim...''izsilil-a'' prednost in konča krivda motorista 70%, 30 % pa starčka, ki je… ...prikaži več slučajno zapeljal v ulico. Seveda novinarji ne sledijo izidom. Važno je pljuvanje, obsojanje, ko se izkaže drugače pa rep med noge. Kajne, Črni les, Makoter in še bi naštevali novinarske ''solidarnosti'', fej in fuj.