Sodnik Zvjezdan Radonjič je na sojenju Amelu Dediću in Sergeju Šalamonu za povzročitev prometne nesreče iz malomarnosti znova zahteval dopolnitev mnenja izvedenca cestnoprometne stroke Jožeta Smrekarja.
Ta bo moral do 1. junija natančno izračunati popolno analizo časa in poti, pri kateri razdalji bi voznik opel vectre lahko opazil voznika golfa, če bi vozil 20 oziroma 25 kilometrov na uro. Takrat bo na oder za priče stopil tudi strokovnjak, ki bo ugotovil, kako bi se v danih okoliščinah odzval trezen voznik.
5. junija 2005. Ob 4.20 sta trčila opel vectra in VW golf, v nesreči pa so umrli 25-letni Matic Šušteršič, 23-letni Patrik Cvetan in 17-letni Nejc Lipnik. Štirje so bili huje poškodovani.
Policisti in zdravniki
Na odru za priče so se zvrstili “pravi” kriminalisti, torej tisti, ki so bili 5. junija 2005 ob 4.20 prvi na kraju dogodka (na prvi obravnavi so pričali kriminalisti druge izmene). Evgen Leban je kot voznika opla edini prepoznal Sergeja Šalamona.
Ta se namreč v svojem zagovoru ne spominja niti tega, ali je usodnega večera vozil svoj avto, v katerem je bilo sedem ljudi. “V vectri so bili vsi ukleščeni; mrtvi so bili fant na sopotnikovem sedežu in dva zadaj. Eden je mrtev visel čez šipo,” je opisala zdravnica Dajna Buić Rerečić. “Šalamon bi lahko pri hitrosti 20, 25 ali 30 kilometrov na uro odstopil prednost golfu in nesreča se ne bi zgodila,” je prepričan Smrekar.