Bralka nam je posredovala fotografije prevrnjenega reševalnega vozila na Celovški cesti v Ljubljani. Na prizorišču sta bili dve gasilski vozili, po besedah očividca je ranjene odpeljalo več reševalnih vozil.
"Voznik reševalnega vozila, ki je bilo na nujni vožnji, je vozilo iz smeri Šentvida proti centru Ljubljane. V križišču z izvozom s severne obvoznice je zapeljal v križišče v času, ko je v njegovi smeri gorela rdeča luč na semaforju. V tistem trenutkuje je po izvozu v križišče pripeljal voznik osebnega vozila VW scirocco," je pojasnil Vinko Stojnšek iz PU Ljubljana.
Zardi trčenja se je reševalno vozilo prevrnilo. Kot je dodal Stojnšek, so se štiri osebe iz reševalnega vozila lahko telesno poškodovale. Uprava za zaščito in reševanje sicer poroča, da je bilo poškodovanih skupno pet oseb.
Gasilci so morali biti zaradi narave nesreče posebej previdni, tako so med drugim zaščitili kisikove jeklenke v rešilcu, da jih ne bi zaradi poškodb razneslo.
Zaradi prometne nesreče je bila dlje časa zaprta Celovška cesta v križišču s Kavadarsko cesto (pri AC priključku Lj./Šiška), v obe smeri.
Tudi voznik rešilca dolžan paziti
Zakon o pravilih cestnega prometa pravi, da voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja.
Po drugi strani pa isti zakon za voznike ostalih vozil, ki ne odstopijo nemudoma prednosti vozilu na nujni vožnji, predvideva kazen 250 evrov.
Reševalni avtomobili imajo računalnik, ki beleži kdaj je bila prižgana sirena/lučke. In vsakič, ko jih prižge, mora podati poročilo. Tako da se oni pač ne vozijo samo čez križišča z lučmi. Policaji si to lahko privoščijo in se potem izgovorijo,… ...prikaži več da so nekoga ustavili. Reševalci pač ne. Sploh pa če je na nujni vožnji, zanj rdeča ne velja!
Saj je res, da morajo hitro na kraj nesreče ampak treba je vozit po pameti. Mislim, da največ časa prihranijo, ker se jim ljudje umikajo, da ne čakajo v kolonah ter na semaforjih in stop znakih. S kombiji pa jim… ...prikaži več ne bi bilo treba vozit 170 na uro, ker na relativno kratkih relacijah se to bistveno ne pozna, tvegajo pa s tem kar precej. Modra lučka mu nič ne pomaga, če pripelje tako hitro, da je drugi ne vidi.
Koliko vidim v tem členu se ne omenja križišča.