Slovenija
27 ogledov

Krater nov najemnik, revije spet izhajajo

Delo revije Saša Despot
Nov najemnik blagovnih znamk Dela Revij je Skupina Krater. Slednja naj bi prvi obrok licenčnine, vreden milijon evrov, plačala vnaprej. Nekatere revije so bile danes že na prodajnih policah.

NKBM kot lastnica blagovnih znamk se je  o prodaji blagovnih znamk pogovarja z več družbami, trudijo pa se, da bi bila odločitev sprejeta čim prej. Današnje Finance poročajo, da je NKBM Leasing izbrala Skupino Krater Martina Odlazka.

To so kasneje potrdili tudi v Skupini Krater. V sporočilu za javnost so zapisali, da imajo dolgoletne izkušnje in znanja ter interes, da blagovne znamke Dela Revij nemoteno izhajajo tudi v bodoče in da se zavedajo, da brez ustvarjalcev revij ne morejo izhajati, "zato je ena naših prvih nalog, da se z njimi dogovorimo o nadaljnjem delu".

"Z današnjim dnem pa lahko pričakujemo, da bodo naročniki in bralci po utečenih poteh dobili svoje priljubljene revije, katere nestrpno pričakujejo," so še sporočili iz skupine.

Odlazek je po pisanju omenjenega časnika mariborskim bankirjem ponudil milijon evrov licenčnine na leto za dobo deset let. Po tem pa bi znamke odkupil, vendar bi se že plačana licenčnina vštela v kupnino. Viri pri časniku pri tem pravijo, da naj bi Krater financirala NKB Leasing.

Skupina Krater deluje na področjih grafične in papirne industrije, medijev, založništva, trgovine s pisarniškim materialom, domačega in mednarodnega transporta, zbiranja in predelave odpadnih in koristno uporabnih surovin ter ekologije.

V skupino spadajo Delo TČR, Dolenjski list Novo mesto, Grafik, Kočevski tisk Kočevje, ljubljanski Korotan, tržiška Lepenka, Ma-tisk, Papir servis, Papir servis prevozi, Salomon, Salomon 2000 in Studio Luksuria.

Radijsko mrežo skupine Krater tvorijo radijske postaje Radio Aktual, Radio Aktual 07, Radio Veseljak, Radio Veseljak, Radio Salomon, Radio Studio ter Radio Kum.

Poziv zaposlenih

Zaposleni v Delu Revijah so v četrtek NKBM znova pozvali, naj pri odločanju o oddaji ali morebitni prodaji blagovnih znamk Dela Revij ravna odgovorno in v korist ohranjanja delovnih mest v revijalno-založniški družbi.

NKBM je blagovne znamke Dela Revij na dražbi minuli teden po začetni izklicni ceni 10,14 milijona evrov prodala družbi KBM Leasing, sicer članici skupine NKBM. Banka je tako zastavljene blagovne znamke prenesla na svojo hčerinsko družbo.

Glede trenutnih razmer v podjetju zaposleni pravijo, da družba zaposlenim še ni izplačala julijske plače, prav tako velika večina dolgov honorarnim sodelavcem za več mesecev še vedno ni poravnana.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.