Naročnik spletnega videa je urad vlade za komuniciranje, nam je potrdil njegov vodja Darijan Košir.
"V prejšnji predreferendumski kampanji za malo delo smo videli, da nasprotniki zelo učinkovito izkoriščajo YouTube za animiranje nasprotnikov, zato smo za to kampanjo oglaševalski agenciji, s katero sodelujemo, naročili podobno taktiko."
Darijan KoširKončni izdelek nam je bil zelo všeč, želeli smo, da ljudje ob ogledu videa začnejo razmišljati.
Ideja agencije Futura je bila, da ustvarijo video, ki s pomočjo parodije odgovarja na argumente nasprotne strani, v prvi vrsti prvaka upokojenske stranke Karla Erjavca in sindikalnih vodij, pove Košir in doda, da je bila Urška Čepin izbira agencije.
Video je namenjen izključno objavi na kanalu YouTube, pravi prvi mož vladnih odnosov z javnostmi in napoveduje, da bodo že v prihodnjih dneh sledili novi videi. Tudi v njih bo imela glavno vlogo Urška, ki sicer na Info TV opravlja tudi vlogo napovedovalke vremena.
Urška razmišlja
V oglasu Urška sprva deluje kot nasprotnica reforme in niza podatke o tem, kako bi lahko milijonski primanjkljaj v pokojninski blagajni zapolnili z razlastitvijo tajkunov. A nato prizna, da bi se morali že čez mesec in pol spomniti kaj novega.
Urška, ki med drugim "slovi" po plastičnih operacijah, nadaljuje z ugotovitvijo, da bo treba delati do smrti in da se utegne zgoditi, da se bo kirurg med operacijo zgrudil. Sledi preblisk in vprašanje, očitno namenjeno producentu: "Dule, a pol smo mi proti?"
Oglas si lahko ogledate na tej povezavi.