Javni podjetji Energetika Ljubljana in Vodovod - Kanalizacija (Vo-Ka) sta lani za sponzoriranje košarkarskega kluba Union Olimpija in rokometnega kluba Krim Mercator namenili po 168 tisoč evrov. Zadnji je dobil 200 tisoč, Olimpija pa 136 tisoč in dodatnih 45 tisoč evrov od javnega podjetja Ljubljanska parkirišča in tržnice (LPT).
Za Energetiko in Vo-Ko, ki ob javni službi izvajata tudi tržno dejavnost, je pomembno, da sodelujeta pri projektih, ki so pomembni za širšo družbeno skupnost, je razlog za sponzoriranje pojasnila Justina Simčič iz Javnega holdinga Ljubljana, katerega del sta omenjeni podjetji: “Prek sponzoriranja podjetja utrjujejo svojo blagovno znamko, prepoznavnost in ugled, hkrati pa izražajo svojo družbeno odgovornost do mikrookolja, v katerem delujejo.” Dodala je, da podjetja s sponzoriranjem dobijo tudi pravico do promocije svojih dejavnosti, kot so prodaja plina, hladu, čiščenje industrijskih odpadnih voda in tako dalje.
Več denarja, manj obiska
Vo-Ka in LPT so lani prvič v zadnjih desetih letih nekoga sponzorirali, medtem ko Energetika vsako leto za športna, kulturna in druga društva nameni vsaj 24 tisoč evrov; lani je za sponzorstva prispevala rekordnih 219 tisoč evrov. Krim so denimo sponzorirali prvič, Olimpijo pa prvič po letu 2007.
Izguba ali dobiček?
Ali so Stožice lani zaradi manj prireditev in velikega padca obiskanosti imele izgubo, bo jasno predvidoma februarja, ko bo zavod objavil finančno poročilo. “O finančnih rezultatih za lani žal še ne moremo govoriti, ker finančno poročilo še ni končano in lahko pride do napačne interpretacije in/ali zavajanja javnosti,” so sporočili iz zavoda. Stožice so imele leta 2010 300 tisoč evrov plusa, leta 2011 pa slabih sto tisoč.
V zavodu pričakujejo, da bodo letos poslovali dobro. V Stožicah bodo ob evropskem košarkarskem prvenstvu gostili Motorsport Salon, Veliki mednarodni klapski festival Ljubljana 2013, Masters of dirt, poklon Lojzetu Slaku in njegovi glasbi, Rammsteine, Marka Knopflerja in Perpetuum Jazzile.
ej, sramota, pa res, monopolisti se kao reklamirajo...ha, ha, ha...
Pričakujem, da bodo pristojne inštitucuije na podlagi tega članka, če so informacije seveda resnične, takoj odreagirale!!!Strogo namenski denar za vodovod in kanalščino se uporablja v povsem druge namene!Ped leti je računsko sodišče zahtevalo zamenjavo direktorja tega podjetja, ker… ...prikaži več se je denar iz kanalizacije v obliki posojila prelil za vodovod! Sedaj pa ko g. Jankovič reče da ga je potrebno dati klubom s katerimi je bil on sam osebno tesno povezan, so vsi tiho!?SRAMOTA!
Vsa ta sponzorstva, ki jih dajejo podjetja, ki sploh ne rabijo nobene reklame, mi debelo plačujemo.