Slovenija
34 ogledov

Elektronska pošta izumira?

Delo z računalnikom Reuters
Spletna družabna omrežja izpodrivajo elektronsko pošto. Predvsem mlajši uporabniki vse bolj posegajo po hitrih in kratkih sporočilih, elektronska pošta pa naj bi ostala predvsem domena starejše generacije.

Po poročanju spletnega Independenta so pri družbi Atos ugotovili, da je uporabnih le deset odstotkov sporočil elektronske pošte, ki jih prejmejo njihovi zaposleni. Thierry Breton, vodilni v podjetju storitev informacijskih tehnologij, je zato prepričan, da bo moral razvoj v prihodnosti v drugo smer. Pri omenjenem podjetju nameravajo zato v nekaj mesecih povsem opustiti uporabo elektronske pošte in vseh 75 tisoč zaposlenih preusmeriti v neposredno komuniciranje preko spletnih družabnih omrežij, kakršni sta Facebook in Twitter. Med drugim naj bi to skrajšalo čas, ki ga zaposleni porabijo za pošiljanje in prebiranje sporočil, za 20 odstotkov.

Ne glede na to, kaj bodo storile velike družbe, pa se med mlajšimi generacijami spletna pošta vse manj uporablja, še naprej pa narašča priljubljenost spletnih družabnih omrežij. Elektronska pošta naj bi bila že v "srednjih letih", saj so jo razvili leta 1971, najstnikom pa so bližji načini neposrednega komuniciranja, tako imenovani IM (Instant Messaging), v veliki meri s pomočjo mobilnih naprav, ki olajšajo sporazumevanje v realnem času.

Generacije prihodnosti | Avtor: Reuters Reuters
Smer razvoja je očitno zgodaj spoznalo vodstvo Facebooka. Mark Zuckerberg tako trdi, da srednješolci ne uporabljajo elektronske pošte, pač pa raje SMS. Pogosto neprebrana elektronska pošta nima pomena, zato je spletni velikan tudi vztrajal pri razvoju neposrednih oblik komunikacije, ki imajo pri mladini prihodnost.

Kljub vsemu pa 85 odstotkov zaposlenih prebira in pošilja elektronsko pošto, kar je po mnenju Tima Waltersa iz družbe Forrester Research dokaz, da ta oblika komunikacije še ni zrela za odpis. Po celem svetu se vsako leto pošlje več kot 107 milijard sporočil preko elektronske pošte, kar kljub porastu novejših načinov izmenjave sporočil ne kaže na izumiranje "starih" oblik.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.