Izguba je predvsem posledica stroškov kompenzacij z delnicami po vstopu na borzo, ki jih zahtevajo računovodska pravila. Brez teh enkratnih stroškov je Facebook posloval z 295 milijoni oziroma 12 centi dobička na delnico. V drugem četrtletju lani je Facebook pridelal 240 milijonov dolarjev čistega dobička oziroma 11 centov na delnico.
V letošnjem drugem četrtletju so prihodki v primerjavi z lanskim narasli za 32 odstotkov na 1,18 milijarde dolarjev. To je preseglo pričakovanja analitikov, ki so napovedovali okoli 1,16 milijarde dolarjev prihodkov.
Kljub tem rezultatom so se delnice Facebooka znova pocenile, in sicer za 8,9 odstotka na 24,47 dolarja.
Delnice si še niso opomogle
Izklicna cena za prvo javno prodajo delnic Facebooka je bila 38 dolarjev, kar je prvi dan prodaje uspela doseči in tudi preseči le za nekaj trenutkov, nakar je padla in si do danes še ni opomogla.
Analitiki napovedujejo, da bo v prihodnje bolje, saj število uporabnikov Facebooka na pametnih telefonih narašča, podjetje pa je z oglasi na teh napravah začelo šele spomladi.
Zaslužki večinoma od oglaševanja
Facebook dobi večino prihodkov od oglaševanja. V drugem četrtletju so prodali za 992 milijonov dolarjev reklamnega prostora, kar je 84 odstotkov vseh prihodkov.
Facebook je sicer imel 30. junija 955 milijonov aktivnih uporabnikov, kar je za 29 odstotkov več kot lani ob enakem času.