5,5 kilometra dolg avtocestni odsek Šentvid–Koseze, v okvir katerega spada tudi predor Šentvid, sta slovesno odprla prvi mož Darsa Tomislav Nemec in minister za promet Radovan Žerjav. "Prav gotovo bodo ljudje, državljanke in državljani, kar hitro pozabili na zaplete pri gradnji predora Šentvid," je ob odprtju avtocestnega odseka, ki se ga je udeležil tudi prvi mož SCT Ivan Zidar, poudaril minister za promet Radovan Žerjav. Dodal pa je, da teh zadev nikakor ne smejo pozabiti stroka, projektanti, izvajalci, nadzor, Dars, DDC, prometno ministrstvo in vsekakor tudi politika.
Skupna investicijska vrednost avtocestnega odseka na severozahodnem predelu Ljubljane znaša 243,75 milijona evrov, in to brez stroškov financiranja. Od tega je samo gradnja predora Šentvid zahtevala 135,7 milijona evrov. V teh vrednostih je upoštevana tudi vrednost gradnje priključnih ramp in dveh priključkov na Celovško cesto, rok za dokončanje teh del pa je jeseni 2009.
|
Janković: Gre za največji projekt
Tudi ljubljanski župan Zoran Janković je po odprtju poudaril izjemen pomen odprtja odseka za Ljubljano in Slovenijo. "Gre za največji projekt, ki ga je Ljubljana dobila v zadnjih 20 letih – dokončano obvoznico. Hvala vsem, ki so delali pri tem projektu. Ne bom zdaj govoril, da je prepozen, ampak končno je odprt," je povedal župan.
Z odprtjem odseka Šentvid–Koseze je daljinski promet z gorenjskega avtocestnega kraka preusmerjen s Celovške ceste na ljubljanski cestni obroč. Celovška cesta v Ljubljani, ki je s povprečnim dnevnim prometom več kot 60.000 vozil trenutno ena od najbolj obremenjenih cest v državi, je tako odslej vsaj delno razbremenjena, pojasnjujejo v Darsu. Ta navaja, da predstavlja predor Šentvid enega od najzahtevnejših avtocestnih objektov na slovenskem ozemlju. Ta čast mu pripada zaradi težavne gradnje prej omenjenih kavern.