Slovenija
25 ogledov

Google srbijo prsti po igrah

Google želi podatke o uporabnikih dobivati tudi iz nevirtualnega sveta. (Foto: E Žurnal24 main
Po tem, ko sta poskusa Googlovega prodora v svet družabnih omrežij z Google Buzzom in Google Wavom spodletela, naj bi Googlovci poskušali srečo še z usmeritvijo v družabne igre.

Premik naj bi se kmalu zgodil, saj so tudi razvijalci iger željni novega ponudnika njihovih storitev – poleg Facebooka. Brezplačne družabne igre, kot sta Zyngin FarmVille in Playfishev Pet Society, so namreč ena izmed najbolj priljubljenih dejavnosti na Facebooku.

"Vsi razvijalci iger napovedujejo Googlov vstop v družabne igre," je povedal Net Jacobssen, nekdaj zaposlen pri Facebooku, zdaj pa lastnik podjetja z družabnimi igrami PlayHopper.

"Vsi pa smo zaskrbljeni, ali bo pravzaprav delovalo, saj igre nimajo nič skupnega z Googlovim osnovnim poslom, ki je iskanje."

Služenje z virtualnimi dobrinami
Čeprav Google ne komentira "govoric in špekulacij", je že The Wall Street Journal poročal, da se spletni gigant dogovarja z več razvijalci iger o razvoju novega družabnega omrežja.

Kar ne preseneča, saj so junija internetne igre postale druga najbolj priljubljena dejavnost ameriških brskalcev po internetu. V primerjavi z lani so se prihodki od družabnih iger v ZDA podvojili – na milijardo ameriških dolarjev, in sicer predvsem prek prodaje virtualnih dobrin.

Nezadovoljni s Facebookom
Google ne bi mogel izbrati boljšega časa za vstop na to področje, saj so razvijalci družabnih iger vse bolj nezadovoljni s Facebookom. Najbolj jim gresta v nos nedavna omejitev pri ponujanju artiklov z uporabo statusnih osvežitev in 30-odstotni delež od prihodkov, ki ga Facebook zahteva od razvijalcev družabnih iger, ki uporabljajo njihovo virtualno valuto.

Pri Facebooku niso zaskrbljeni, saj menijo, da z 200 milijoni uporabnikov, ki vsak mesec igrajo igre prek njihovega omrežja, ponujajo ustrezno okolje za "razvoj visokokakovostnih aplikacij in dolgotrajno poslovanje".

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.