Premik naj bi se kmalu zgodil, saj so tudi razvijalci iger željni novega ponudnika njihovih storitev – poleg Facebooka. Brezplačne družabne igre, kot sta Zyngin FarmVille in Playfishev Pet Society, so namreč ena izmed najbolj priljubljenih dejavnosti na Facebooku.
"Vsi razvijalci iger napovedujejo Googlov vstop v družabne igre," je povedal Net Jacobssen, nekdaj zaposlen pri Facebooku, zdaj pa lastnik podjetja z družabnimi igrami PlayHopper.
"Vsi pa smo zaskrbljeni, ali bo pravzaprav delovalo, saj igre nimajo nič skupnega z Googlovim osnovnim poslom, ki je iskanje."
Služenje z virtualnimi dobrinami
Čeprav Google ne komentira "govoric in špekulacij", je že The Wall Street Journal poročal, da se spletni gigant dogovarja z več razvijalci iger o razvoju novega družabnega omrežja.
Kar ne preseneča, saj so junija internetne igre postale druga najbolj priljubljena dejavnost ameriških brskalcev po internetu. V primerjavi z lani so se prihodki od družabnih iger v ZDA podvojili – na milijardo ameriških dolarjev, in sicer predvsem prek prodaje virtualnih dobrin.
Nezadovoljni s Facebookom
Google ne bi mogel izbrati boljšega časa za vstop na to področje, saj so razvijalci družabnih iger vse bolj nezadovoljni s Facebookom. Najbolj jim gresta v nos nedavna omejitev pri ponujanju artiklov z uporabo statusnih osvežitev in 30-odstotni delež od prihodkov, ki ga Facebook zahteva od razvijalcev družabnih iger, ki uporabljajo njihovo virtualno valuto.
Pri Facebooku niso zaskrbljeni, saj menijo, da z 200 milijoni uporabnikov, ki vsak mesec igrajo igre prek njihovega omrežja, ponujajo ustrezno okolje za "razvoj visokokakovostnih aplikacij in dolgotrajno poslovanje".
25
ogledov
Google srbijo prsti po igrah
Po tem, ko sta poskusa Googlovega prodora v svet družabnih omrežij z Google Buzzom in Google Wavom spodletela, naj bi Googlovci poskušali srečo še z usmeritvijo v družabne igre.