V Grawe Zavarovalnici so zagotovili, da se dosledno držijo zakona, ki določa, da lahko zavarovalno kritje preneha šele 30 dni po prejemu opomina, če zavarovanec kljub opominu ne plača premije.
Pred časom smo poročali o primeru direktorja podjetja Bogsi, ki je trdil, da mu zaradi manjše zamude s plačilom Grawe Zavarovalnica ni izplačala škode.
Dokumentacija zavarovalnice kaže, da je podjetje Bogsi lani prejelo 12 položnic za mesečno plačevanje premije in kar devet opominov. Škodo zaradi loma stekla so prijavili 4. novembra, od opomina, ki so jim ga poslali 3. avgusta, pa ni plačal ničesar.
Zavarovalnica je pred reševanjem škodnega zahtevka preverila tudi, ali so opomin, ki prispe s priporočeno pošto, prejeli, kar je pošta potrdila. Zavarovanec je bil zaradi neplačil tako že od septembra brez kritja, v trenutku škode pa je zavarovalnici dolgoval pet premij.
Direktor Bogsija Franci Petrič se na našo prošnjo za komentar navedb zavarovalnice ni odzval.