Naval na spletno naročilnico za novi iPhone pri podjetju AT&T je bil ogromen. Iz podjetja so sporočili, da je bil to najuspešnejši prodajni dan prek spleta v njihovi zgodovini. A naročila so potekala vse prej kot gladko.
Zaradi velikega navala in programske napake so strežniki klecnili in številni kupci niso mogli oddati svojega naročila. Še več, zaradi sistemske napake so AT&T-jevi računi nekaterih uporabnikov postali javni, nekateri, ki so se prijavili v svoj račun, pa so se znašli med osebnimi podatki nekoga drugega.
Uporabnikom tudi obisk prodajaln AT&T ni koristil, saj prodajalci prav tako niso mogli dostopati do sistema in obdelati naročil. Neslavno je na testu pogrnila tudi nova Applova aplikacija, ki naj bi omogočila preprost naročniški proces. Jezni kupci so se nato množično obrnili na Applov center za pomoč uporabnikom, a so tudi tam linije pregorele zaradi števila klicev.
Kljub vsem tem težavam pa so se vsi iPhoni prodali kot vroče žemlje, nekateri pa bodo morali zaradi dolgih vrst na svojega čakati do začetka julija, čeprav bo naprava v trgovinah na voljo že 24. junija.